  • 1. Data: 2002-12-16 22:03:24
    Temat: WGI ?
    Od: m...@p...onet.pl

    witam.
    temat WGI pojawiał się kilkakrotnie na łamach tej grupy, jednak do tej pory
    udało sie znaleść jedynie jedną wypowiedź osoby która miała z tą firmą osobiste
    doświadczenia. Właśnie zastanawiam się nad powierzeniem WGI około 150-200K. ich
    dotychczasowe wyniki finansowe są bardzo atrakcyjne, jak również przedstawiane
    przez nich zabezpieczenia wydają się być bardzo sensowne. co o tym sądzicie ?
    jeśli nie WGI, to w jaki sposób proponujecie zaiwestowanie w/w kwoty ? nie
    interesuje mnie giełda
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-12-17 16:43:27
    Temat: Re: WGI ?
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

> [...]
    osobiste
    | doświadczenia. Właśnie zastanawiam się nad powierzeniem WGI około

    Jak masz taką kaskę tp lepiej porozmawiać z departamentami obsługi klientów
    "zasobnych" w bankach a nie pytać się na pbb

  • 3. Data: 2002-12-17 20:30:58
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > przez nich zabezpieczenia wydają się być bardzo sensowne. co o tym sądzicie ?

    Jeśli to mniej niż 5% twoich oszczędności to wal do nich śmiało.
    Zyski z przeszłości nie gwarantują takich samych zysków w przyszłości.
    Jeśli zaś to więcej niż 5% Twojego majątku - to wybór należy do Ciebie - do Twojej
    akceptacji ryzyka.

    > jeśli nie WGI, to w jaki sposób proponujecie zainwestowanie w/w kwoty ? nie
    > interesuje mnie giełda

    Jakiej stopy zwrotu oczekujesz?
    Jakie dopuszczasz ryzyko?
    Jak zapatrujesz się na legalność?

    Mając legalnie ponad milion zapewne jesteś VIPem w jakimś banku
    Twój doradca nic Ci nie proponuje????

  • 4. Data: 2002-12-17 20:47:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > jeśli nie WGI, to w jaki sposób proponujecie zaiwestowanie w/w kwoty ? nie
    > interesuje mnie giełda

    To ci coś mówi ????:

    w wiadomości news:atnv8c$5h4$1@news.tpi.pl...

    "> Czy ktos sie moze orientuje co to za firma Delta Plus Forex
    > http://www.deltaplusforex.com

    Tak, wszyscy ja znaja na tej grupie... glownie ze spamu.
    Jezeli mialbym cos polecic w tym temacie, to zainteresuj
    sie raczej tym: http://www.efixpolska.com/"

  • 5. Data: 2002-12-17 22:28:27
    Od: "Marek" <m...@c...pl>

    mam wolne (tzn. do zaiwestowania max 200K pln.
    jeśli chodzi o WGI, to interesuje się ich produktem WGI Forex od dłuższego
    czasu, i oczywiście, nie gwarantują oni zysków, ale ich dotychczasowe wyniki
    są bardzo dobre. myślę, że mogę pozwolić sobie na ryzyko powiedzmy 5% (tzn.
    +- 2 miesiące ze słabymi wynikami WGI).
    giełda mnie nie ineresuje właśnie ze wględu na loterię, i możliwość dużych
    strat.
    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2002-12-17 22:29:10
    Od: "Marek" <m...@c...pl>

    > Jak zapatrujesz się na legalność?
    prochami nie mam zamiaru handlować ;)
    tylko legalne biznesy
    pozdrawiam
    Marek

  • 7. Data: 2002-12-18 09:56:05
    Od: "Marek Żywicki EFIX Polska" <m...@e...com>

    Poczytaj tutaj:
    http://www.efixpolska.com/dokumenty/index.html?id=27

    Marek Żywicki
    m...@e...com
    tel./fax (61) 8 727 418

  • 8. Data: 2002-12-18 10:25:27
    Temat: Global Forex Trading
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Marek Żywicki EFIX Polska" <m...@e...com> napisał w wiadomości
    > Poczytaj tutaj:
    > http://www.efixpolska.com/dokumenty/index.html?id=27

    co z tym fantem zrobić?
    http://www.efixpolska.com/pdf/Umowy.zip
    http://web.poz.zigzag.pl/m.html
    Przykro nam, ale adres strony który podałeś nie istnieje.

    Na ile wysyłanie pieniędzy do USA jest legalne w świetle polskiego prawa?
    Jakich kłopotów można się spodziewać ze strony polskich organów skarbowych ??????

  • 9. Data: 2002-12-18 11:21:11
    Od: "Marek" <m...@c...pl>

    > Poczytaj tutaj:
    > http://www.efixpolska.com/dokumenty/index.html?id=27
    powierzyć pieniądze firmie, która na swojej stronie nie podaje adresu i
    tylko jeden numer telefonu ?

  • 10. Data: 2002-12-18 11:27:58
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > powierzyć pieniądze firmie, która na swojej stronie nie podaje adresu i
    > tylko jeden numer telefonu ?

    Jest ryzyko jest zysk:-)
    Bez ryzyka zysk dąży do zera:-)