  • 1. Data: 2002-01-24 14:52:28
    Temat: WBK chodzi po ludziach !!!
    Od: "KRZYCHO" <b...@k...net.pl>

    Właśnie przyszła do firmy w której pracuję kobitka z propozycją założenia w
    WBK konta i wyrobienia sobie karty kredytowej. Aż taka konkurencja że banki
    zaczynają chodzić po firmach ???

  • 2. Data: 2002-01-24 14:52:34
    Temat: Re: WBK chodzi po ludziach !!!
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    KRZYCHO napisał(a):

    > WBK konta i wyrobienia sobie karty kredytowej. Aż taka konkurencja że banki
    > zaczynają chodzić po firmach ???

    O mnie w firmie to gostek z Citi juz 4 lata temu chodzil i karte
    sprzedawal.

    Marek

  • 3. Data: 2002-01-24 22:13:20
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    takie są teraz stawiane wymagania pracownikom banków także BZWBK - muszą
    wykonać plany .....

  • 4. Data: 2002-01-24 23:47:33
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > takie są teraz stawiane wymagania pracownikom banków także BZWBK - muszą
    > wykonać plany .....

    kiedys klienci przychodzili do banku, a teraz trzeba ich sobie smych szukac

    a co do planow to fakt, sa zawsze zalozenia biznesowe, zwlaszcza po 24.01 to
    sie nasili !!!

    now slogan w BZWBK = >PO PIERWSZE KLIENT<

    to haslo przewodnie dla pracownikow !!!

  • 5. Data: 2002-01-25 13:48:06
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    >Aż taka konkurencja że banki
    > zaczynają chodzić po firmach ???

    Ja konto w PKOBP już w 1993 założyłem tylko dlatego, że nie musiałem
    nigdzie chodzić - no tylko kilka pokojów dalej. Nawet zakładu pracy nie
    musiałem informować gdzie przelewać wypłatę. Wszystkie druki podpisałem na
    miejscu.

    ERY