    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WARTA GWARANCJA
    Date: 13 Feb 2003 11:54:13 +0100

    > Gdzieś  czytałem  ze  kwota   całej  inwestycji  jest
    > podzielona  na  dwie  części  , czyli  część  ubezpieczenia
    > i  część lokaty  np  w  stosunku   20% do 80% .
    > Część  ubezpieczenia jest  bezzwrotna   a  dopiero
    > 80%  z  odsetkami  tworzy  tą  właściwą  lokatę .
    > Realizując  lokate  otrzymujesz  zaskakująco  mniej
    > pieniędzy .
    > Powyższe  należy  dokładnie  sprawdzić  , gdyż  nie
    > jestem pewien  czy  tak  to  funkcjonuje .
    >
    > Bogdan

    CAŁA inwestycja jest lokatą, to sprawdziłem. Praktycznie jest to zwyczajna
    lokata bez podatku Belki. Z tego co mi powiedziano w KB oprocentowanie jest
    około 5,2%. Oznacza to jednak oprocentowanie na poziomie 5,2/0,8= 6,5% w
    porównaniu do klasycznych lokat. Tak wiec jest to rzecz godna uwagi. Nie wiem
    jednak czy te 5,2% jest stałe czy zmienne i od czego zalezy ta potencjalna
    zmiana. Dlatego tez, jeżeki ktoś sie zdecyduje, powinien to dokładnie
    sprawdzić. Tensor1.
    PS. Cała ta otoczka dotycząca ubezpieczenia jest tylko sprytną metodą ominięcia
    Belki.