  • 1. Data: 2002-09-12 08:48:39
    Temat: W jakiej walucie kredyt???
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Witam!
    Mam obecnie kredyt na samochod w PTFie w euro. Place dosc duze raty bo euro
    caly czas idzie w gore.
    Dodatkowym minusem tej sytuacji jest fakt, ze w dowodzie rejestracyjnym
    figuruje PTF (przewlaszczenie).
    Zastanawiam sie nad przewalutowaniem. Pytanie - na jaka walute??? Jak
    oceniacie dolara. Czy przy obecnej
    sytuacji politycznej i gospodarczej USA bezpiecznie jest brac kredyt
    dolarowy???

    Bede bardzo wdzieczny za sugestie i opinie, najlepiej na priva:
    b...@i...pl

    Pozdrawiam.

    Bartek

  • 2. Data: 2002-09-12 09:52:33
    Temat: Re: W jakiej walucie kredyt???
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Bartek:
    [kredyt samochodowy]
    > Zastanawiam sie nad przewalutowaniem. Pytanie - na jaka walute??? Jak
    > oceniacie dolara. Czy przy obecnej
    > sytuacji politycznej i gospodarczej USA bezpiecznie jest brac kredyt
    > dolarowy???

    Ja tam się nie znam, ale najbezpieczniejszy to wydaje mi się chwilowo
    złotówkowy.

    Saddie ze złotówkowym mieszkaniowym na 5 lat.
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 3. Data: 2002-09-12 10:55:14
    Od: "nadel" <n...@k...net.pl>

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam się nie znam, ale najbezpieczniejszy to wydaje mi się chwilowo
    > złotówkowy.

    Ja tam tez sie nie znam, ale wychodzi mi, dolar musialby skoczyc do ponad 6
    zł. zeby koszty sie zrownaly ze zlotowkowym.

    nadel

  • 4. Data: 2002-09-12 10:59:43
    Od: "Isabell" <m...@p...onet.pl>

    franki szwajcarskie

  • 5. Data: 2002-09-12 15:17:57
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Mam obecnie kredyt na samochod w PTFie w euro. Place dosc duze raty bo euro
    > caly czas idzie w gore.

    1. a ile jeszcze masz tych rat?
    2. ile kosztuje przewalutowanie

    no i policz, ile kosztuje przewalutowanie w przeliczeniu na rate i czy
    wogule warto myslec o przewalutowaniu...

    EURo juz wlazlo na jakastam gorke i sobie na niej siedzi
    bujajac sie to w te to we wte, wiec ostatnio kilka rat juz raczej
    Ci nie wychodzilo coraz drozszych...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 6. Data: 2002-09-12 16:57:37
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    Opłaca się przewalutować gdy euro jest jak najtańsze a złotowy kredyt nisko
    oprocentowany... teraz euro jest wysoko a złotowe ciągle wysoko
    oprocentowane...

    pozdrawiam supermenn.