  • Data: 2002-12-23 17:05:01
    Temat: Re: W jakich godzinach odbywają się sesje KIR?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał
    > myliłem)
    >
    > Jak dla mnie mówi właśnie to: KIR pracuje w trzech sesjach.
    > Bo rozliczenia ZUS to dość specyficzna rzecz i jeżeli nie prowadzi się DG
    > mało użyteczna.
    >
    > Bogdan

    Nie zrozumiałeś mnie. Nie chodzi mi o godziny zamykania przez poszczególne
    banki przyjęć na sesje KIR. Są one z reguły znacznie wcześniejsze. Im
    bardziej, tym gorzej to świadczy o banku. Z tego co sobie przypominam to na
    pierwszą sesję, KIR przyjmuje zlecenia do godz 9.00. Ale nie jestem pewien. I
    stąd pytanie. Tensor1.
    PS. Gdybym miał rację, to zamykanie przed 6.00 (przez mbank) przyjęć na 1 sesję
    KIR jest co najmniej dziwne!!!!!! Marmurki są o niebo lepsze.