    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: W Londynku wyscigi bankowych bykow
    Date: Fri, 01 May 2009 05:45:55 +0100

    skippy wrote:

    Skippy, wiedz ze Wielki Mistrz jezyka polskiego, sam Melchior Wankowicz,
    prowadzil studia
    nad slowem KURWA, nazywajac je slowem-kluczem, przerywnikiem i
    dopelniaczem urwanej mysli.
    Wiem o tym bo stalem w Auditorium maximum Uniwersytetu W-skiego gdzies
    w lutym 1970r, sluchajac
    Mistrza. A stalem bo taki tam byl tlum, ze zabraklo miejsc siedzacych.
    Wyklady byly cicha demonstracja.
    Moj finski kuzyn to piekne slowo zauwazyl. Powiedzial mi, po angielsku,
    ze tam gdzie uslyszy dwoch rozmawiajacych
    Polakow to kurwy sciela sie gesto. Polacy mowia szybko, polykajac slowa
    tak jakby ktos mogl ich za chwile rozdzielic.
    Ale jest kurwa i kurwa co chwile, slowo-przerywnik, niczym metronom
    odliczajacy czas rozmowy.
    Kochajmy jezyk polski, najbogatszy w Europie- tak mawial Mistrz
    Melchior. Czyli kochajmy i te kurwy soczyste.

    fatso