  • 1. Data: 2010-09-22 18:04:51
    Temat: Struktury - wynik Natural Profits Multibanku
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    Witam,

    Niedawno zakonczyla mi sie 2,5 letnia struktura Natural Profits, oferowana
    swego czasu przez Multibank. Wszedlem w caly interes w zasadzie z ciekawosci
    z minimalnym wkladem tj. 5000 zl. Ile otrzymalem po 2,5 roku czekania?
    Dokladnie tyle samo :) A myslalem, ze chociaz na gume do zucia z tych 5000
    przez 2,5 roku sie uciula ;)

    Pozdrawiam!
    crc

  • 2. Data: 2010-09-22 18:11:51
    Temat: (Vitalis - podobnie) Re: Struktury - wynik Natural Profits Multibanku
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-22 20:04, crc_error pisze:
> [...]
    > po 2,5 roku czekania? Dokladnie tyle samo :) A myslalem, ze chociaz na
    > gume do zucia z tych 5000 przez 2,5 roku sie uciula ;)

    Nie wiem, czy to Cię pocieszy, ale 6 lat temu też wrzuciłem 5k w
    obligacje Vitalis (jedne z pierwszych struktur na naszym rynku) i po 5
    latach - jw. ;)
    Ciekawe co teraz wymyślą doradcy finansowi, żeby wydutkać naiwnych :) ,
    bo w struktury już pewno tylko idioci dadzą się wciągnąć.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-09-22 18:43:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Ciekawe co teraz wymyślą doradcy finansowi, żeby wydutkać naiwnych :) ,
    > bo w struktury już pewno tylko idioci dadzą się wciągnąć.

    nie, cały czas namawiają, że struktury to najlepsza oferta i
    ponadprzeciętne zyski (tylko kto ma z tego zysk? na pewno nie klient)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-09-22 19:43:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 20:43:32 +0200, RobertS napisał(a):

    > nie, cały czas namawiają, że struktury to najlepsza oferta i
    > ponadprzeciętne zyski (tylko kto ma z tego zysk? na pewno nie klient)

    Ktoś to zebrał do kupy? Którakolwiek zarobiła?

    Mnie się bardzo podobał rzucony tutaj pomysł struktury z Lotto :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-09-22 20:14:53
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Moim zdaniem straciłeś netto jakieś 600 zł, czyli 12% dzięki inflacji.
    W porównaniu z lokatą jesteś do tyłu 2000 zł.
    Gratulacje. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-09-22 20:16:48
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Moim zdaniem straciłeś netto jakieś 300 zł dzięki inflacji.
    W porównaniu z lokatą jesteś do tyłu 1000 zł.

  • 7. Data: 2010-09-23 06:06:09
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On 22 Wrz, 21:43, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    >  Ktoś to zebrał do kupy? Którakolwiek zarobiła?
    Na structus.pl masz zebrane info. Generalnie średni zarobek ostatnio
    to jakieś 4%, najwięcej chyba było 18%. A tak w ogóle to mało kto się
    chwali wynikami zakończonych struktur.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2010-09-23 08:07:37
    Od: m...@p...onet.pl

    E, bez przesady, nie jest ze strukturami aż tak źle. Owszem, sporo z nich kończy
    się zwrotem kapitału, ale można i zarobić.

    Tu więcej info.

    http://www.structus.pl/blog-komentatora/dobre-wyniki
    -produktow-strukturyzowanych-
    w-i-polroczu-2010-r

    pozdr,

  • 9. Data: 2010-09-23 08:09:40
    Od: m...@p...onet.pl

    Coś źle link się wkleił, tu skrócony http://rdir.pl/rje0c

  • 10. Data: 2010-09-23 08:21:28
    Od: Marcin Krasoń <s...@g...com>

    > Na structus.pl masz zebrane info. Generalnie średni zarobek ostatnio
    > to jakieś 4%, najwięcej chyba było 18%. A tak w ogóle to mało kto się
> [...]

    Fakt, trudno jest wyciągać z banków (i nie tylko) wyniki, ale jakoś
    nam się udaje to monitorować. Banki chętnie o tym mówią tylko jeśli
    wynik jest dobry. Ale ciśniemy, ciśniemy;) Wszystkie newsy o wynikach
    są pod tym tagiem: http://www.structus.pl/tagi/wyniki-produktow-struktu
    ryzowanych
    Już za 10 minut kolejny news, właśnie kończę pisać.

    pozdr,
    Marcin Krasoń
    Structus.pl