  • Data: 2004-04-17 21:28:44
    Temat: Re: Visa - jak sklepy weryfikują?
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-04-17 23:19, Użytkownik MK napisał:
    > "Fergus" <fergus@_NO_SPAM_poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > Tylko na co im dane ktorych nie sa w stanie zweryfikowac? Nie widzisz tu
    > braku konsekwencji? Jesli to nie zabezpiecza to na cholere im skany lub
    > faksy?

    Tu wszedzie wyplywaja roznice w sposobie zycia i myslenia. Oni wiedza
    jak mysla "swoi" i czego sie po nich spodziewac.
    Drobny przyklad:
    Spytano mnie kiedys na granicy o wizytowke. Akurat mialem i to
    przewazylo decyzje na pozytywna strone. Sprawa byla pewna wiec i tak by
    przeszlo ale potrwalo by duzo dluzej.
    Dla mnie jest niejasne czemu papierek ktory moge sobie wydrukowac na
    prawie kazdym dworcu o dowolnej tresci wplywa na decyzje. Ale tu tez
    jest metoda. Przecietny obywatel nie drukuje sobie lewych wizytowek,
    albo je ma albo olewa i to ze je mialem to byl sygnal ze jestem
    "przecietny" czyli nie trzeba mi sie dokladniej przygladac.
    Innym podobnym zjawiskiem jest ze mieszkalem za granica w hotelu 2
    tygodnie i nikt mnie nie spytal o jakikolwiek dokument tozsamosci.
    Wystarczylo ze byla gwarancja ze pobyt bedzie zaplacony.
    ---