  • Data: 2004-04-17 22:24:25
    Temat: Re: Visa - jak sklepy weryfikują?
    Od: "Ebay" <L...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "stefan" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:458d.00000305.4080310b@newsgate.onet.pl...
    > specjalnie sobie wyrobilem wypukla vise zeby nie placic bankowi za kazdym
    razem 100 zl za przelew do zagranicznych sklepow. Ale nawet gdy jakis sklep
    pisze ze akceptuje platnosci kartą, to i tak niemoge nią placic:

    > "Since your credit card is issued Outside the United States we are unable
    to verify your billing information and will need you to pay with pay pal or
    money order."

    Poprosu sie zabezpieczaja, ile razy ja posiadacz karty VIsa i MC wydanej w
    banku w USA musiałem po zamówieniu czegoś w sklepie internetowym zadzwinić
    do tego sklepu w celu zweryfikowania swoich danych.
    W USA ostatnio do potwierdzenia że faktycznie jest się w posiadaniu danej
    karty trzeba podawać 3 ostatnie cyfry z tyłu karty z paska gdzie jest
    podpis, czyli posiadanie samego numeru i daty ważności karty juz nie
    wystarcza.