  • 1. Data: 2002-07-20 07:45:14
    Temat: Visa Prepaid w BHW
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    22.07, Puls Biznesu
    Bank Handlowy zaoferował przedpłaconą (prepaid) kartę Visa Electron dla
    firm. Karta wyprodukowana została specjalnie na zamówienie firmy Amica Wronki, spółki
    specjalizującej się w produkcji sprzętu gospodarstwa domowego. Firma ta plastikowymi
    pieniędzmi,
    na których załadowane będą odpowiednie kwoty, ma zamiar nagradzać najlepszych
    sprzedawców. Do tej
    pory mogli oni jedynie wybierać z katalogu produktów firmy. Teraz nagrodę będą mogli
    przeznaczyć
    na dowolny cel. Równocześnie karta ta jest pierwszą prepaidową Visą Electron w naszym
    regionie.
    Klienci instytucjonalni mogą wykorzystywać ją w programach nagradzania pracowników,
    do przekazu
    środków, do wypłaty nagród pieniężnych w programach pracowniczych oraz do operacji
    związanych z
    obsługą płac, np. wypłaty wynagrodzeń pracownikom nieetatowym.
    Przed BHW kartę prepaid wydał w Polsce ING Bank Śląski. Jednak działa ona w
    konkurencyjnym wobec
    Visy systemie MasterCard, a bank oferuje ją nie instytucjom, lecz klientom
    indywidualnym.

    Beata Tomaszkiewicz

    Š 1997 - 2001 Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o. i Puls Biznesu Net S.A.
    Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • 2. Data: 2002-07-20 09:00:49
    Temat: Re: Visa Prepaid w BHW
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> wrote ...
> [...]
    w konkurencyjnym wobec
    > Visy systemie MasterCard, a bank oferuje ją nie instytucjom, lecz klientom

    ciekawe. Piotrze, dawaj wiecej takich ciekawych informacji!
    (bo to ze amica lub inna firma sobie karte pre-paid kupi to mi wisi ale to
    ze kazdy konsument moze ja miec w INGu to jest superciekawe)

  • 3. Data: 2002-07-20 09:38:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > (bo to ze amica lub inna firma sobie karte pre-paid kupi to mi wisi ale to
    > ze kazdy konsument moze ja miec w INGu to jest superciekawe)

    Superciekawe to to bylo jakie pol roku temu ;-)

    --
    JaKi