  • 1. Data: 2004-05-08 22:01:24
    Temat: Visa Electron poza Polska
    Od: " panda" <p...@W...gazeta.pl>

    witam,
    mam karte VE z mBanku. Czy płacąc nią za granicą mBank, podobnie jak w
    Polsce, nie pobiera prowizji ? I w jaki sposob transakcje sa rozliczane ? Po
    kursie dnia, w ktorym dokonywana jest operacja czy po kursie dnia, w ktorym
    bank ksieguje ? Zabawa z bankomatem, zwazywszy na bodajze 2,5% prowizje,
    pewnie jest duzo drozsza.
    pozdr.
    panda

  • 2. Data: 2004-05-09 05:58:12
    Temat: Re: Visa Electron poza Polska
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c7jlbk$fvi$...@i...gazeta.pl,
    panda <p...@W...gazeta.pl>:
    > witam,
    > mam karte VE z mBanku.

    Istotne pytanie, kiedy wydana?

    > Czy płacąc nią za granicą mBank, podobnie jak w
    > Polsce, nie pobiera prowizji ?
    Od bezgotowkowych nie.

    > I w jaki sposob transakcje sa
    > rozliczane ? Po kursie dnia, w ktorym dokonywana jest operacja czy po
    > kursie dnia, w ktorym bank ksieguje ?

    Po tym drugim, plus ew. 2% prowizji przy przewalutowaniu, jesli zakupy nie w
    EUR (karty po 11.2003) lub nie w USD (wczesniejsze).

    > Zabawa z bankomatem, zwazywszy
    > na bodajze 2,5% prowizje, pewnie jest duzo drozsza.

    Nie, teraz 10 zl, przy duzych kwotach niezle. Ale znowu ew. przewalutowanie.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-05-09 06:08:30
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    A jak myslicie kiedy wprowadza chipowe karty do Inteligo ?

    Pozdrawiam
    bartek

  • 4. Data: 2004-05-09 22:18:01
    Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl>

    > Istotne pytanie, kiedy wydana?

    > Od bezgotowkowych nie.

    > Po tym drugim, plus ew. 2% prowizji przy przewalutowaniu, jesli zakupy nie
    > EUR (karty po 11.2003) lub nie w USD (wczesniejsze).

    a więc tak:
    - zakupy w EUR i we frankach szwajc. (karta wydana 07/2003), czyli będzie
    prowizja. czy dobrze rozumiem ?

  • 5. Data: 2004-05-10 06:01:20
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c7mamp$pk4$...@i...gazeta.pl,
    panda <p...@N...gazeta.pl>:

    > a więc tak:
    > - zakupy w EUR i we frankach szwajc. (karta wydana 07/2003), czyli
    > będzie prowizja. czy dobrze rozumiem ?

    Tak jest, dlatego sugeruje natychmiastowa wymiane karty na nowa, dzieki
    czemu zakupy w EUR wyjda taniej.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-05-10 11:31:44
    Temat: Re: Visa Electron poza Polska [OT]
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Robert, dzięki, jesteś. awaria byla wczoraj wieczorem wczesnym na OZ, i
    stąd te "dzięki", się martwiłem...
    zbyszko janke