  • Data: 2005-08-12 00:04:39
    Temat: Re: Visa Business z Multibanku
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@-...devguide.net> napisal(a):

    > Ale czy dostaniesz KK na firme? Takich kart jest mniej niż KK dla osób
    > fizycznych. Rozmawiamy o dwóch różnych kategoriach produktów, dla osób
    > fizycznych oraz dla firm.

    No, niby tak, ale: 1) są KK dla firm, 2) właściwie dlaczego dla firm?
    Rozmiawiamy o "firmach" w kontekście działalności gospodarczej, gdzie
    na ogół ta karta to karta dla "szefa-właściciela", który ją równie
    dobrze może wyrobić sobie jako konsument. Wrzucenie odsetek/opłat w
    koszta to chyba nie jest taka krytyczna sprawa, bo to nie są wielkie
    kwoty.

    > Kartę charge dostaniesz bez sprawdzania zdolności kredytowej jak w to ma
    > miejsce w przypadku KK. Karta charge nie ma wpływu na Twoją zdolność
    > kredytową, co może mieć znaczenie kiedy będziesz chciał występować o
    > kredyt.

    Tutaj faktycznie punkt dla Ciebie. Rzeczywiście dostać łatwo i
    posiadanie też nie ciągnie za sobą skutków 'kredytozdolnościowych'.

    > Zatem jakieś plusy są. Oczywiście nie mogą one przesłonić
    > minusów :)

    No, jak to w każdej stolicy kapitalistycznego kraju. :)

    > Hmmmmm, już liczyłem, że 1,30% od 4000 zł to 52 zł. 4000 wsadzone na
    >>

    > Nie twierdzę, że to jakieś cudo. Całkiem sporo sobie za to sreberko
    > życzą. Ale można nim szpanować, że to platyna i wkurzyć szwagra albo
    > zaszpanować przed kobietą, co jest dla niektórych bezcenną zaletą ;-)

    A to wygląda jak platyna? Wydawało mi się, że odcień "platynowych" kart
    dla VIPów jest jaśniejszy. :D
    --
    Samotnik