  • Data: 2005-08-12 08:43:57
    Temat: Re: Visa Business z Multibanku
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > A to wygląda jak platyna? Wydawało mi się, że odcień "platynowych" kart
    > dla VIPów jest jaśniejszy. :D

    Ale i tak wystarczy do przyszpanowania przed co mniej zorientowanymi.
    Zawsze to jednak tańszy sposób na błysk niż założenie lokaty na 50.000
    (MultiBank Visa Platinium Credit, jeżeli nie możemy spełnić warunków
    wydania karty) ;-)

    Hmmm... Chyba doszliśmy do wniosku, że Visa Business służy do
    szpanowania :-)))

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net