  • 21. Data: 2015-12-20 23:03:49
    Temat: Re: Virgin rozdaje startery
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "Waldek" n51m7r$9on$...@n...news.atman.pl

    > Nie kumasz. :)
    >
    > - starter -- 0 pln
    > - przesyłka -- 0 pln
    > - miesięcznie 300 MB -- 0 pln
    > - miesięcznie 30 minut -- 0 pln
    > - miesięcznie 30 SMS -- 0 pln

    No faktycznie, jak ktoś nie potrzebuje używać,
    to oferta jest niezła.

  • 22. Data: 2015-12-21 13:33:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 567725c3$0$698$6...@n...neostrada.pl

    > No faktycznie, jak ktoś nie potrzebuje używać,
    > to oferta jest niezła.

    IMO komórka służyć ma przede wszystkim odbieraniu połączeń
    i SMSów oraz lekkiemu dostępowi do netu poza ,,domem''.

    http://www.anglia.today/biezace-wydarzenia/dozywocie
    -dla-matki-ktora-ugotowala-wlasne-dziecko-w-mikrofal
    owce
    Dożywocie dla matki, która ugotowała własne dziecko w mikrofalówce

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2015-12-21 13:54:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Heniek" f...@g...co

    > a potem .... trzeba aktywowac i dokupic pakiet za półdarmo

    : Nic nie trzeba robić jak nie masz dodatkowych potrzeb.

    Można dać w prezencie dziecku, by mieć na nie oko.
    (numer do odbioru połączeń i net na wysyłkę informacji o koordynatach)

    Można też włożyć do samochodu, aby go śledzić.
    Telefon (nawet z uszkodzonym ekranem i słabym akumulatorem)
    można włożyć w lusterko boczne czy w antenę radiową bądź
    w zderzak na stałe, aby mieć święty spokój.
    (do tego nie trzeba złotego numeru)

    : A co dają napisał Leszek.

    Dla mnie miesięcznie 30 minut i tyleż SMSów to niemal nieskończoność.
    Jak ktoś chce więcej -- może dokupić, ale dla mnie 3 minuty to już
    hardcore! Natomiast numery do obioru SMSów i połączeń -- są mile
    widziane w rolnictwie. (wiśniobraniu i orzechobraniu)

    Teraz trzeba dokupić ,,słuchawki''.

    -=-

    Chcę -- tablet (co najmniej 10 cali) dualSIM z telefonem GSM
    i telefon (co najmniej 5 cali) dualSIM. Mile widziany amoled
    i anypen. Oczywiście LTE. NFC w telefonie też mogłoby być.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 24. Data: 2015-12-21 14:01:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 567725c3$0$698$6...@n...neostrada.pl

    > IMO komórka służyć ma przede wszystkim odbieraniu połączeń
    > i SMSów oraz lekkiemu dostępowi do netu poza ,,domem''.

    Nie każdemu, nie każdemu - jak weźmiesz wszystko bez limitu,
    to oferta niczym się nie różni od innych - ok 30zł
    Bo ja potrzebuję telefon do dzwonienia a nie do noszenia :-)

  • 25. Data: 2015-12-21 14:07:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 56770136$0$653$6...@n...neostrada.pl

    > W mojej Biedroniu(u) dziś o 18-tej co najmniej 3 sztuki widziałem.

    Czarne czy białe? Ja chyba wolę czarny.

    > Dokładnie ten co w linku powyżej.

    Na półce był napis 'octa', w opisach na WWW jest quad.
    Ktoś wie, jak jasno to świeci? W słoneczną pogodę cos widać?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 26. Data: 2015-12-21 14:21:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5677f813$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Nie każdemu,

    Dlatego piszę -- IMO.

    > nie każdemu - jak weźmiesz wszystko bez limitu,
    > to oferta niczym się nie różni od innych - ok 30zł

    Gdzie jest wszystko za 30 pln?
    W Nju jest 29, ale bez netu i bez SMSów.

    > Bo ja potrzebuję telefon do dzwonienia a nie do noszenia :-)

    Ja preferuję m@ile i wizyty osobiste, ale rzecz jasna telefon to bardzo dobra rzecz.

    -=-

    BTW -- w Virgin Mobile mam numer chyba od kwietnia 2014 roku i jestem
    (co najmniej) zadowolony z obsługi. Kolejny numer (665 363835) mam od
    kilku miesięcy.

    Ten numer zaczął swój żywot w Plusie, skąd powędrował do Ery, następnie
    do mBanku, po czym do Play, skąd przeniosłem go do Virgin Mobile.

    Najgorzej było w Erze. W Plusie też nie było słodko. Najmniej problemów
    (po Virgin oczywiście) sprawił Play. Co do mBanku -- kurier miaU problemy
    z przywiezieniem, a kiedy już przywiózł -- był lekko ;) pijany. :)

    -=-

    Jedni ludzie na usługi telefoniczne wydają miesięcznie kilka dych (do
    stówy) pln a ja niemal nie wydaję nic od dawna. Natomiast od kilku lat
    nie wygrzebuję ze śmietnika ,,słuchawek''.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.pl '.O_'

  • 27. Data: 2015-12-21 18:45:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Gdzie jest wszystko za 30 pln?
    > W Nju jest 29, ale bez netu i bez SMSów.

    Większość ofert jest tego rzędu - nie sprawdzałem dokładnie,
    ale ostatnio córka usiłuje zmieścić "wszystko" w jednym telefonie
    i oferty znajdowała rzędu 30zł. Może z czegoś zrezygnowała -
    najpewniej z minut, bo esemesów to zawsze miała kilkaset a internet też
    zużywa :-0

> [...]
    > Jedni ludzie na usługi telefoniczne wydają miesięcznie kilka dych (do
    > stówy) pln a ja niemal nie wydaję nic od dawna.

    Akurat studiowanie planów taryfowych nie jest moją mocną stroną.
    Zawsze czegoś mi brak w taryfie.

  • 28. Data: 2015-12-22 13:02:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 56783ab8$0$651$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > ale ostatnio córka usiłuje zmieścić "wszystko" w jednym telefonie
    > i oferty znajdowała rzędu 30zł. Może z czegoś zrezygnowała -

    Nie bądźmy drobiazgowi -- minuty są najmniej istotne w telefonie. ;)
    [każdy chce napisać, ale tylko ja mam odwagę]

    > bo esemesów to zawsze miała kilkaset a internet też zużywa :-0

    > Akurat studiowanie planów taryfowych nie jest moją mocną stroną.

    Ale pisanie 3 dychach za wszystko -- jest.

    > Zawsze czegoś mi brak w taryfie.

    Mnie brak ,,słuchawki''.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 29. Data: 2015-12-22 13:23:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 56783ab8$0$651$6...@n...neostrada.pl

    > Nie bądźmy drobiazgowi -- minuty są najmniej istotne w telefonie. ;)
    > [każdy chce napisać, ale tylko ja mam odwagę]

    Ja wysyłam 2-4 SMS na miesiąc, net mam z innego źródła,
    więc w telefonie najistotniejsze są dla mnie minuty
    i mam odwagę napisać inaczej :-)

    > Ale pisanie 3 dychach za wszystko -- jest.

    Cóż, może podrożało w międzyczasie, a może było netto.
    Nie pamiętam.

  • 30. Data: 2015-12-22 14:41:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 567940d3$0$22829$6...@n...neostrada.pl

    > Ja wysyłam 2-4 SMS na miesiąc, net mam z innego źródła,
    > więc w telefonie najistotniejsze są dla mnie minuty
    > i mam odwagę napisać inaczej :-)

    Czyli Twoja córka zrezygnowała z czegoś, co jest najistotniejsze?

    cef> Większość ofert jest tego rzędu - nie sprawdzałem dokładnie,
    cef> ale ostatnio córka usiłuje zmieścić "wszystko" w jednym telefonie
    cef> i oferty znajdowała rzędu 30zł. Może z czegoś zrezygnowała -
    cef> najpewniej z minut, bo esemesów to zawsze miała kilkaset
    cef> a internet też zużywa :-0

    > Cóż, może podrożało w międzyczasie, a może było netto.

    Te usługi stale tanieją.
    Międzyczas to coś innego.

    http://sjp.pwn.pl/slowniki/mi%C4%99dzyczas.html
    międzyczas <czas zawodnika uzyskany na pewnym odcinku trasy wyścigu>

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'