  • 1. Data: 2003-11-15 08:33:20
    Temat: VW "spł.ods. WN r.b."
    Od: "Damian" <t...@w...pl>

    Witam,

    Pare dni temu zalozylem watek "VW Debet ?" i dowiedzialem sie zeby jak
    najszybciej zasilic rachunek to sie w debet nie wpadnie. Tak tez zrobilem
    moze nie od razu ale na nastepny dzien 13.11 (wypłata w bankomacie 12.11).
    14.11 przyszlo rozliczenie z bankomatu i wszystko bylo OK. Dzisiaj wchodze
    na konta a tam transakcja "spł.ods. WN r.b." na prawie 1 zł. Czy ktos sie
    orientuje co to moze byc jesli debetu nie bylo ?

    Damian

  • 2. Data: 2003-11-15 20:32:21
    Temat: Re: VW "spł.ods. WN r.b."
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Damian napisal/a:

    > wchodze na konta a tam transakcja "spł.ods. WN r.b." na prawie 1 zł.
    > Czy ktos sie orientuje co to moze byc jesli debetu nie bylo ?

    Z tego co piszesz, to jednak debet był - 1 albo 2 dni, w zależności o której
    godz. puściłeś przelew.
    W przeciwnym wypadku mógłbyś stosować (na mikroskopijną skalę w porównaniu z
    pp. Bagsikiem i Gąsiorowskim :)) proceder zwany oscylatorem.

    Zbiggy.

  • 3. Data: 2003-11-15 21:58:03
    Od: "Damian P." <t...@w...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W przeciwnym wypadku mógłbyś stosować (na mikroskopijną skalę w porównaniu
    > pp. Bagsikiem i Gąsiorowskim :)) proceder zwany oscylatorem.

    Czeciowo to maz racje przez 1 dzień teoretycznie byl debet, ele wtedy
    powinni dowalic kare 50 zeta za niedozwolony debet. Widac to byl debet
    dozwolony :)).
    A oscylatorkiem to bawilem sie kilka miesiecy temu tak do testów ale w
    innych bankach.

  • 4. Data: 2003-11-15 22:21:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Damian P." <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czeciowo to maz racje przez 1 dzień teoretycznie byl debet, ele wtedy
    > powinni dowalic kare 50 zeta za niedozwolony debet. Widac to byl debet
    > dozwolony :)).

    Oni nie przywalają tej opłaty, jak Lukas. Najpierw dopominają się
    telefonicznie, a jak klient jest uparty to ciach mu opłatę... Przynajmniej
    tak zeznawała vwlinka.
    Chociaż oni czasem takie pierdoły potrafią gadać. :-/

    > A oscylatorkiem to bawilem sie kilka miesiecy temu tak do testów ale w
    > innych bankach.

    inteligo? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-11-15 22:22:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > inteligo? :-)

    Teraz nawet można ich własnymi pieniędzmi ;-))) Rozliczenie debetu (499,99)
    wypłaconego z bankomatu PKO BP jest przecież opóźnione, więc można
    "oscylować". Tyle, że kwota i % za marne, żeby się "bawić". no ale możliwośc
    zawsze jest ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-11-15 22:33:34
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Damian P. napisal/a:

    > Czeciowo to maz racje przez 1 dzień teoretycznie byl debet, ele wtedy
    > powinni dowalic kare 50 zeta za niedozwolony debet. Widac to byl debet
    > dozwolony :))

    Być może sami czują się trochę nie fair oferując taki offline'owy sys w
    którym niczego nie można wiarygodnie sprawdzić i dlatego przymykają oko na
    takie krótkie incydenty

    > A oscylatorkiem to bawilem sie kilka miesiecy temu tak do testów ale w
    > innych bankach.

    a w jakich? (ja słyszałem coś o inteligo) ale na dobrą sprawę to więcej z
    tego zasyfienia historii r-ku niż zysku (przy obrocie 20k zysk 2,19zł brutto
    dziennie @4%p.a. :))
    Poza tym uważaj na te sprawy - B&G zostali postawieni w stan oskarżenia
    m.in. za działanie na szkodę "systemu bankowego" - mimo że działali zgodnie
    z regulaminami prowadzenia r-ków itd. (dot. oscylatora). Wielki Brat czuwa
    :-)

    Zbiggy.

  • 7. Data: 2003-11-16 00:02:23
    Od: "Damian P." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak zeznawała vwlinka.
    > Chociaż oni czasem takie pierdoły potrafią gadać. :-/

    Dobrze wiedziec zawsze gdyby cos takiegio sie przydazylo mozna sprobowac to
    jakos odkrecic.

    > inteligo? :-)

    Ano, a w innych tez cos takiego przejdzie czy tylko Inteligo?.
    Wyczytalem na grupie i kilka razy sprawdzilem jak to naprawde jest.
    Najlepsze bylo ze wyplata z bankomatu PKO BP SA w srode po poludniu, gdy
    piatek byl dniem wolnym powodowala rozliczenie dopiero w poniedzialem, 5 dni
    kredytu :))
    Bylo to juz dosc dawno, czy nadal tak jest czy juz to poprawili i jest
    on-line.
    --
    Rowniez pozdrawiam
    Damian P.

  • 8. Data: 2003-11-16 00:14:21
    Od: "Damian P." <t...@w...pl>

> [...]
    > którym niczego nie można wiarygodnie sprawdzić i dlatego przymykają oko na

    Juz napisalem do nich moze odpisza.

    > a w jakich? (ja słyszałem coś o inteligo) ale na dobrą sprawę to więcej z
    > tego zasyfienia historii r-ku niż zysku (przy obrocie 20k zysk 2,19zł
    brutto
    > dziennie @4%p.a. :))

    Bylo to inteligo w celach testowych.

> [...]
    zgodnie
    > z regulaminami prowadzenia r-ków itd. (dot. oscylatora). Wielki Brat czuwa

    Tez sie nad tym zastanawialem czy mogli by cos zrobic. A pozatym jak te kase
    wplacalem do lukasa na ekonto-pro. to przy 3 razie juz dziwnie sie na mnie
    patrzeli :)) i kwota niewielka 10 tys. a strasznie duzo zachodu z
    wyciaganiem kasy z bankomatu na raty :))

    > Zbiggy.

    Damian P.

  • 9. Data: 2003-11-16 00:17:19
    Od: "Damian P." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > inteligo? :-)

    I jeszcze jedno w sprawie inteligo. Przy niewielkich kwotach troche ponad
    100 zł zeby nie placic za prowadzenie mozna z konta wyciagnac 4% odsetek
    :)))

  • 10. Data: 2003-11-16 10:06:57
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Damian P. napisal/a:

> [...]
    > dziwnie sie na mnie patrzeli :)) i kwota niewielka 10 tys. a
    > strasznie duzo zachodu z wyciaganiem kasy z bankomatu na raty :))

    W najgorszym wypadku:
    Po piątym razie być może zostałbyś zarejestrowany w bazie "praczy
    pieniędzy" - tam rejestrują przelewy powyżej 10000 euro lub mniejsze, jeżeli
    ich wartość i częstotliwość sugeruje, że łącznie chodzi o przelanie większej
    kasy. Potem może jakaś ABW przejrzała by historię Twoich przelewów, ale
    nigdy byś się o tym nie dowiedział, bo stwierdziliby, że przelewasz z
    pustego w próżne :))
    Natomiast "poszkodowany" w tej sprawie, PKO BP zgłosiłby wymaganie do
    dostawcy systemu informatycznego, aby dodali funkcjonalność obliczania
    ujemnych korekt odsetek za "brakujące" dni.

    Zbig.