  • 1. Data: 2003-07-01 10:28:48
    Temat: [VW] odbiorca domyślny
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Powiedzcie mi - do czego służy "odbiorca domyślny" w VWbankdirect?

    Pytałem na VWlinii, kobieta spytała się, czy od razu wyświetla się ten
    odbioirca po wybraniu 'nowy przelew'. Powiedziałem, że nie. Poszła
    skonsultować, po minucie wraca rozbawiona i mnie też rozbawiła. "W takim
    wypadku do niczego nie służy".

    :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-07-01 10:34:07
    Temat: Re: [VW] odbiorca domyślny
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdrnov$t06$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

> [...]
    > odbioirca po wybraniu 'nowy przelew'. Powiedziałem, że nie. Poszła
    > skonsultować, po minucie wraca rozbawiona i mnie też rozbawiła. "W

    Tez sie zastanawialem, zmienialem i nie widzialem zadnych nastepstw :)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-01 11:38:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tez sie zastanawialem, zmienialem i nie widzialem zadnych nastepstw :)

    A tak przy okazji to jedno mnie ciekawi. Jak udostępniałem odbiorców do IVRa
    to w necie widziałem numerki IVR dosłownie podczas rozmowy z konsultantką.

    A jak aktywowałem token to musiałem czekać do następnego dnia.

    Widzi ktoś jakieś uzasadnienie?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara