  • 1. Data: 2003-07-14 08:41:29
    Temat: VW logowanie
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    W związku z tym, że po raz kolejny nie wysłali mi telekodu poprosiłem
    ich o odblokowanie tokena i na podstawie rozmowy + fax to uczynili. Nie
    mogę jednak się załogować bo nie wiem co jest loginem który trzeba podać
    podczas logowania.
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-07-14 08:59:13
    Temat: Re: VW logowanie
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Identyfikator to 7-cyfrowy numer - pierwsza część numeru rachunku.

    pozdr.

    eha

  • 3. Data: 2003-07-14 09:00:54
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > ich o odblokowanie tokena i na podstawie rozmowy + fax to uczynili. Nie
    > mogę jednak się załogować bo nie wiem co jest loginem który trzeba podać

    Loginem jest fragment numeru konta (ten 7 cyfrowy)

    a hasło to Twoje hasło (max 8zn.) i wskazanie tokena wpisane razem, bez zpacji

  • 4. Data: 2003-07-14 09:02:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
> [...]
    > ich o odblokowanie tokena i na podstawie rozmowy + fax to uczynili.
    > Nie mogę jednak się załogować bo nie wiem co jest loginem który

    Jak dostales karte to tam jest karta wydana do rachunku.
    Pierwsze 7 cyf to twoj login

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 5. Data: 2003-07-14 09:40:28
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Jak dostales karte to tam jest karta wydana do rachunku.
    > Pierwsze 7 cyf to twoj login

    Dzięki za odpowiedzi.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2003-07-14 09:47:12
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    A o co chodzi z pytaniem o PIN do tokena skoro on się nie da wyłączyć?

  • 7. Data: 2003-07-14 09:54:44
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > A o co chodzi z pytaniem o PIN do tokena skoro on się nie da wyłączyć?

    A teraz jeszcze "Dostęp zabroniony. Niepoprawny klucz. Spróbuj ponownie.
    "
    Co za cholerny bank

  • 8. Data: 2003-07-14 10:05:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    betun3$m6m$...@p...warman.nask.pl,
    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>:

    > A teraz jeszcze "Dostęp zabroniony. Niepoprawny klucz. Spróbuj
    > ponownie. "
    > Co za cholerny bank

    Za bardzo sie chyba spieszysz.
    Najpierw wpisujesz tylko wskazanie tokena, potem nadajesz haslo i wpisujesz
    juz zawsze sekwencje obydwu.

    Na mylaca terminologie nalezy brac poprawke.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-07-14 10:06:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 14 Jul 2003 11:54:44 +0200, Grzegorz Niedzwiecki <.pl> napisał:

    > A teraz jeszcze "Dostęp zabroniony. Niepoprawny klucz. Spróbuj ponownie.
    > "
    > Co za cholerny bank

    przy pierwszym logowaniu haslem jest wskazanie tokena.

    M.

  • 10. Data: 2003-07-14 10:09:48
    Od: n...@p...onet.pl

    Jakim pytaniem? PIN do tokena???

    > A teraz jeszcze "Dostęp zabroniony. Niepoprawny klucz. Spróbuj ponownie.
    > "
    > Co za cholerny bank
    :-))))))

    Przerabiałem to, najpierw mi Vlinia wmawiała,
    że nie potrafię prawidłowo wpisać hasła, a w końcu (po 3 interwencjach)
    się okazało, że nie zdążyli czegoś tam uaktywnić w systemie,
    bo "za szybko dostałem przesyłkę"!!! i musiałem czekać jeszcze jeden dzień
    aż to zrobią.