  • 1. Data: 2003-12-07 21:16:00
    Temat: VW i niedozwolony debet
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Czy w VW istnieje mozliwość zrobienia debetu??
    W czwartek wybrałem 2000zł z bankomatu a saldo rachunku w dalszym ciągu tego
    nie uwzględnia.
    Czy w związku z tym mógłbym przez te 3 dni wybierac po 2000zł kazdego dnia
    tworząc w efekcie 6000zł debetu??
    Do tej pory miałem konto w mbanku , który o mnie dbał ł i debetu nie
    pozwalał zrobić:), więc troche jestem zaniepokojony sytuacją w której bank
    teoretycznie mi pozwala na zadłuzanie się.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-12-07 21:46:43
    Temat: Re: VW i niedozwolony debet
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Feanor"
> [...]
    tego
    > nie uwzględnia.
    > Czy w związku z tym mógłbym przez te 3 dni wybierac po 2000zł kazdego

    Kartą nie mógłbyś, ale w piątek mogłeś zrobić przelew na 2000 zł - i tak
    można zrobić debet.

    > Do tej pory miałem konto w mbanku , który o mnie dbał ł i debetu nie
    > pozwalał zrobić:), więc troche jestem zaniepokojony sytuacją w której bank
    > teoretycznie mi pozwala na zadłuzanie się.

    W VWbanku trzeba się pilnować samemu.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-12-08 13:05:03
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Feanor wrote:

> [...]
    > Do tej pory miałem konto w mbanku , który o mnie dbał ł i debetu nie
    > pozwalał zrobić:), więc troche jestem zaniepokojony sytuacją w której bank

    Jak miałem jeszcze konto w mBanku to zrobiłem debet (2 lata temu) przy
    pomoby VE. Zapłaciłem za hotel ok 320 PLN. Pojawiła się blokada, która
    zeszła po 7 dniach i kasa wróciła do mojej dyspozycji. Wydawałem ją
    radośnie w czasie urlopu nie pilnując salda. Po powrocie do pracy
    zajrzałem na konto przez a tam po 4 tygodniach przyszło obciążenie i
    zrobił się debecik. Puściłem natychmiast przelew ze śp. LG-net ale i tak
    za 2 godziny zadzwonił do mnie mLinek i mnie obsztorcował 8-)))

    > teoretycznie mi pozwala na zadłuzanie się.

    Jeżeli bank dopuszcza transakcje karciane nie mówiąc o czekowych, to nie
    ma szans - zawsze możesz się zadłużyć.

  • 4. Data: 2003-12-08 17:35:40
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Przemysław Kowalik napisał:
    > Jeżeli bank dopuszcza transakcje karciane nie mówiąc o czekowych, to nie
    > ma szans - zawsze możesz się zadłużyć.

    Dlatego jeśli tak jest i uwzględniają to w regulaminie to trzeba się
    pilnować, bo potem od takiego debetu płaci się karne opłaty / odsetki.

    K.

  • 5. Data: 2003-12-08 23:33:37
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl_> napisał w wiadomości

    > Dlatego jeśli tak jest i uwzględniają to w regulaminie to trzeba się
    > pilnować, bo potem od takiego debetu płaci się karne opłaty / odsetki.

    Pół biedy z odsetkami , za te kilka dni to beda grosze. Najgorzej jak z
    powodu 2 dniowego debetu na kilkadziesiąt zł dostane upomnienie kosztujące
    100zł :((

    Pozdr.