  • Data: 2003-07-03 18:11:04
    Temat: Re: [VW] PlusKonto - oprocentowanie
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    be1p41$rs8$...@a...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:

    > Dla pewności: masz saldo powyżej 25.000 ?
    No inaczej bym sie nie dziwil, ze mi sie wiecej nie pokazuje :)

    > AFAIR w maju, zanim sporo wydałem, pokazywały mi się właściwe
    > procenty.

    Mam juz odpowiedz z poczty wewnetrznej:

    "Szanowny Panie, oprocentowanie rachunku Plus Konto przy saldzie powyżej 25
    tys. wynosi 4,90%. Takie oprocentowanie powinno być widoczne na stronie z
    saldem rachunku. Z poważaniem,xxx xxx"

    I faktycznie juz sie zmienilo - ale trwalo to ponad dobe (chyba ze pomogla
    poczta wewn.), bo saldo przekroczylo prog ok. poludnia wczoraj.

    --
    Robert