  • 91. Data: 2005-04-12 09:57:39
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 11 Apr 2005 13:34:44 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Myślę, ze nic się nie będzie działo. VW nie deklarował wszem i wobec
    >swojej darmowej filozofii.
    Dokładnie, nikt nie będzie plakać bo VW nikomu darmochy nie
    obiecywało. Przykre jest tylko to, że na www żadnej informacji nie
    powiesili (albo ja znaleźć nie potrafię :().

    Ja po prostu muszę szybciutko rezygnację z konta wysłać i w pracy
    zmienić nr konta do zasilania :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 92. Data: 2005-04-12 10:05:26
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:d3g2fn$s74$1@news.onet.pl...
    > Hyh - a ja tutaj krakalem i krakalem ;) To mnie niektore jednostki chcialy
    > zagluszyc ;) No i wyszlo na moje. Szkoda tylko, ze zamiast od razu do
    > grupy docelowej uderzac, albo pieniadze na co innego wydawac, to
    > nasciagali "golodupcow". IMO oferta VW dalej jest bardzo ok - mimo tych 5
    > zl.

    IMHO to konto z tą funkcjonalnością obsługi przez WWW nie jest warte 5zł -
    przynajmniej dla mnie.
    Jeśli ktoś robi dużo przelewów, to może się męczyć dalej z e-direct ;]

  • 93. Data: 2005-04-12 10:20:13
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Oprocentowanie na eMAXie masz 4% - a mozesz skorzystac z automatycznego
    > przesuwania kasy na wyzej oprocentowany rachunek.

    To jest taka funkcja? Gdzie?

  • 94. Data: 2005-04-12 10:22:26
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *GieTeGie* napisał(a):

    > To jest taka funkcja? Gdzie?

    http://mbank.com.pl/oferta/rachunki/emax/mbilans.htm

    Gree

  • 95. Data: 2005-04-12 10:31:24
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik Gree napisał:
    > http://mbank.com.pl/oferta/rachunki/emax/mbilans.htm

    Rzeczywiście - ale 1000 PLN minimum? Przecież to rocznie 2,5% straty z
    tej kwoty :)

  • 96. Data: 2005-04-12 10:31:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    GieTeGie <t...@w...pl> wrote:
    > Rzeczywiście - ale 1000 PLN minimum? Przecież to rocznie 2,5% straty z
    > tej kwoty :)

    wladuj czesc na eMAX+ ;) to sie wyrowna, heheh

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 97. Data: 2005-04-12 10:45:18
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:d3g4qu$b6q$1@news.onet.pl...
    > Tu nie o przelewy chodzi tylko. O banmkomatach zapomniales? :)

    Ostatnio coraz mniej gotówki potrzebuję, a i bankomatów mam wokół różnych w
    razie potrzeby :)

  • 98. Data: 2005-04-12 10:55:46
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Tue, 12 Apr 2005 05:52:42 +0000 (UTC),
    > osoba podpisana: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    > Ty, a zęby chcesz ? :-)
    a co, sprzedajesz? :P
    > Np. Aq2 :-)
    no może nie Aq2, bo Aq mi się kojarzy z produktami głównie dla
    kredytobiorców. A ja np korzystam z depozytów ;) Ale takie Multikonto
    Premium - to by było to

    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Przyjaciel kocha w każdym czasie, a bratem sie staje

  • 99. Data: 2005-04-12 11:01:12
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...wytnij.info> wrote:

    > I z tym się zgadzam w 100%. To było pewne, że jakieś opłaty w przypadku
    > VW musiały zostać wprowadzone. Ale zdecydowanie bardziej odpowiadają mi
    > opłaty np. w zależności od salda. A tak, to oberwało się po równo i
    > stonce i tym, na których bank zarabiał.
    albo opłaty za przelewy by wprowadzili ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nie sztuka powiedzieć: "Jestem!". Trzeba jeszcze być." S. J. Lec

  • 100. Data: 2005-04-12 11:27:46
    Od: bm <m...@o...pl>

    > Dopiero co otworzyłem, a już trzeba zamykać. ;)

    Radzę każdemu 2 razy przeliczyć, bo mimo wprowadzenia opłaty dalej może
    się opłacać. Porównywałem e-konto Pro w Lukasie i powyżej 7-8 tys salda
    opłaca się korzystać z VW. W Lukasie dodatkowo trzeba spełniać
    odpowiednie warunki typu regularne wpłaty, saldo pow 5 tys itd. W VW
    bezwarunkowo masz "wszystko", ale niestety warunki się pogorszyły.
    Trzeba liczyć, liczyć i jeszcze raz liczyć ;)