  • 1. Data: 2003-12-08 08:21:33
    Temat: VW - Nikczemne limity.
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Witam,

    Po zalogowaniu do VW widzę takie oto limity:
    Maksymalna kwota operacji jednorazowej przez Internet 500.00 PLN
    Maksymalna kwota operacji dziennej przez Internet 1 000.00 PLN

    Przyznam, że jestem trochę zaskoczony bo nigdzie wcześniej nic o tych
    limitach nie wyczytałem (może przegapiłem?). Wolałbym, żeby tych limitów nie
    było, albo żeby przynajmniej były wyższe. Postanowiłem zapytać VW Bank,
    korzystając z dobrodziejstw systemu transakcyjnego. Jest tam taka swojsko
    wyglądająca opcja E-mail. Wysłałem moje pytanie i czekam... już 4 dni.
    Niestety odpowiedzi się nie doczekałem. Szkoda bo byłby to fajny sposób
    korespondencji z bankiem, pod warunkiem, że z drugiej strony ktoś by to
    czytał i odpowiadał.

    Odpowiadając na Twoje pytanie, widzę 3 minusy tego konta:
    - brak on-line'owości,
    - nikczemnie małe limity, o których nic wcześniej nie wiedziałem (jeszcze
    nie wiem, czy można je zmienić),
    - brak odpowiedzi na korespondencję (na razie 4 dni).

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 2. Data: 2003-12-08 08:23:11
    Temat: Re: VW - Nikczemne limity.
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Sorry. To miała być odpowiedź na post Michała pt. "[vwbank] Minusy konta
    e-direct".

  • 3. Data: 2003-12-08 08:40:57
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Odpowiadając na Twoje pytanie, widzę 3 minusy tego konta:
    > - brak on-line'owości,
    > - nikczemnie małe limity, o których nic wcześniej nie wiedziałem (jeszcze
    > nie wiem, czy można je zmienić),

    Słowo nikczemne nie jest tu chyba najlepsze to (1), a (2) to bez żadnego
    problemu dowolnie kształtujesz te limity w rozmowie z konsultantka (znaczy
    sa gorne limity, ale normalnemu uzytkownikowi nie powinny wadzic, jakies 20
    kPLN czy 50 kPLN dziennie, nie pamietam dokladnie)

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-12-08 09:09:27
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ z adresu: <s...@w...pl> napisał(a):

    > Słowo nikczemne nie jest tu chyba najlepsze to (1), a (2) to bez

    Jasne :-) Nie należy go tutaj rozumieć dosłownie. Pisząc to, byłem pod
    wpływem Makłowicza, który opisując jakiś gatunek piwa stwierdził:
    "...zawartość alkoholu: nikczemna." ;-) W ten sam sposób nikczemne są te
    limity.

    > żadnego problemu dowolnie kształtujesz te limity w rozmowie z
    > konsultantka (znaczy sa gorne limity, ale normalnemu uzytkownikowi

    Otóż właśnie chciałem nie w rozmowie, tylko w korespondencji. Jeżeli nie
    zmienić, to przynajmniej dowiedzieć się, czy można.
    Ostatnio na połączenie z konsultantką czekałem 12 min. Wolałem, tym razem,
    po prostu napisać maila, zamiast nabijać kabzę naszemu narodowemu
    monopoliście.

  • 5. Data: 2003-12-08 09:20:38
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    W artykule 3...@m...pl,
    niejaki(a): Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) z adresu
> [...]
    > Maksymalna kwota operacji dziennej przez Internet 1 000.00 PLN
    >
    > Przyznam, że jestem trochę zaskoczony bo nigdzie wcześniej nic o tych

    Dokładnie bo w pytaniach i odpowiedziach wspominają o nich.
    Jest również informacja jak je zmieniać.

    pozdr.
    Krzysztof K.

  • 6. Data: 2003-12-08 09:43:01
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Krzysztof K z adresu: <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dokładnie bo w pytaniach i odpowiedziach wspominają o nich.
    > Jest również informacja jak je zmieniać.

    Zgadza się. Dzięki, znalazłem.
    Ale skoro już dzisiaj robię za malkontenta :-)
    Nie znalazłem ich wcześniej, bo mi ta i inne podstronki nie działają w
    Mozilli. - Kolejny minus ;-)

  • 7. Data: 2003-12-08 09:53:51
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Ja limity zmienilem sobie wlasnie poprzez email i bylem pozytywnie
    zaskoczony bo juz po pol godzinie dostalem odp. ze zostaly zmienione. Ale to
    bylo jakies pol roku temu gdy VW mial chyba znacznie mniej klientow. Chyba
    VW idzie z jakoscia obslugi w strone mbanku...

    GP

  • 8. Data: 2003-12-08 11:00:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bylo jakies pol roku temu gdy VW mial chyba znacznie mniej klientow. Chyba
    > VW idzie z jakoscia obslugi w strone mbanku...

    To jest fakt.

    Co do limitów. Albo ja głupi jestem, albo nie rozumiem dowcipu. Na cholerę
    limity, skoro można je zmienić mailem z e-direct?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-12-08 11:04:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ostatnio na połączenie z konsultantką czekałem 12 min. Wolałem, tym razem,
    > po prostu napisać maila, zamiast nabijać kabzę naszemu narodowemu
    > monopoliście.

    Z ciekawości - jak chcesz nabijać kabzę tepsie dzwoniąc na 0800?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-12-08 11:10:10
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br1ll8$oqb$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    > Co do limitów. Albo ja głupi jestem, albo nie rozumiem dowcipu. Na
    > cholerę limity, skoro można je zmienić mailem z e-direct?

    Tak, to jest totalnie bez sensu. Tym bardziej, ze do wyslania poczty nawet
    token nie jest potrzebny, wystarczy zastac zalogowana sesje.

    --
    Robert