eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › VW - Nikczemne limity.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 31

  • 31. Data: 2003-12-12 09:25:58
    Temat: Re: VW - Nikczemne limity.
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <brc0c1$g7e$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnbtj0f0.qg.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn.
    waw.pl...
    >
    >> >> Co do limitów. Albo ja głupi jestem, albo nie rozumiem dowcipu. Na
    >> >> cholerę limity, skoro można je zmienić mailem z e-direct?
    >>
    >> A w którym miejscu na www jest napisane jak zmieniać limity? Bo patrzę
    >> i nie widzę.
    >
    > I dobrze, że nie widzisz, bo nie ma.

    No to chyba nie jest dobrze, że nie ma:)

    >Chyba, że w FAQ, ale nie chce mi się
    > szukać.

    Zajrzałam i raczej też nie ma.

    >> Nie widzę też informacji czy mając e-direct można otworzyć plus konto
    >> i lokaty przez internet, bez pośrednictwa snail mail i bez telefonu.
    >
    > Lokaty: tak. Plus konto: nie.

    A na www jest coś na ten temat?

    > Jest specjalna strona 'otwórz rachunek'.

    Ale tam się chyba wypełnia te wszystkie rubryki i śle do nich, albo
    oni przysyłają.

    Wychodzi na to, że chyba jednak udało mi się rozpatrzeć w ich www i
    raczej dobrze mi się wydawało, że tam niewiele co jest. Podobnie jak w
    super-chruper pakiecie powitalnym - cały segregator z jakimiś
    tekturkami bez treści.

    Ogólnie pierwsze wrażenie b. mizerne:
    - prawie 50 dni od momentu wypełnienia kwitów do aktywacji tokena,
    - na aktywację tokena i karty straciłam dwa dni - tyle trwało dodzwonienie
    się na 0800;
    - jak chcę się czegoś dowiedzieć, to zwykle nie znajduję tego na www,
    tylko tutaj (czy pl.biznes.banki to jakiś dodatkowy kanał VW?);
    - pani w telefonie zapytana dlaczego nie dzwonią na pierwszy podany
    numer tel. tylko na drugi w kolejności, rozbrajająco stwierdziła, że
    "bo oni zwykle dzwonią na komórki", mówię, że świetnie, tylko, że
    akurat ta komórka nie należy do mnie i dlatego podałam ją w drugiej
    kolejności, gdyby nie możnabyło skontaktować się ze mną na
    stacjonarny, pani zrobiła niemądre "acha" i powiedziała, że odnotowała
    - o problemach z pomieszczeniem mojego nazwiska na karcie już tu
    pisałam (telefon z VW: "nie mieści nam się, co mamy zrobić?", tylko,
    kurna, gdzie indziej się mieści)

    Czy potem będzie już tylko lepiej czy może w ogóle być jeszcze gorzej?

    Renata

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1