  • 1. Data: 2003-06-13 12:13:34
    Temat: VW Bank pisał do nas maile
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Ze zdziwieniem odkryłem w dostępie internetowym, że otrzymywałem maile
    wewnętrzne, choć nie miałem do nich dostępu. Najbardziej rozbawił mnie
    ostatni. Konto e-direct bez opłat
    Skorzystaj z naszej nowej oferty. Nie pobieramy teraz opłaty za prowadzenie
    konta w pakiecie standartowym. Jeśli nie masz jeszcze naszego wspaniałego
    konta, to złóż wniosek o otwarcie.

    Ciekawe jak to mogłem przeczytać skoro miałem aktywny tylko kanał telefoniczny?

  • 2. Data: 2003-06-13 13:23:30
    Temat: Re: VW Bank pisał do nas maile
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta, to złóż wniosek o otwarcie.
    >
    > Ciekawe jak to mogłem przeczytać skoro miałem aktywny tylko kanał

    Też to zauważyłem :-))
    Natomiast myślałem, ze jeśli są maile, to i historia PlusKonta, ale
    zawiodłem się - historii nie ma.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-13 13:25:03
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert Wicik wrote:

    > Natomiast myślałem, ze jeśli są maile, to i historia PlusKonta, ale
    > zawiodłem się - historii nie ma.

    Ależ jest!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-13 13:30:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert Wicik wrote:

    > Sprawdzę jeszcze raz. Dopiero drugi dzień zmagam się z sytemem, to i
    > może ta historaia mi umknęła :-))

    No ja też się zmagam :-))) Męczę Vlinki, przepytuję DOŚWIADCZONYCH
    użytkowników (vide: valet :-)))) i jak na razie mam mętlik :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-06-13 13:30:23
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2003-06-13 13:34:55
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Specjalnie sprawdzałem. Mam Plus Konto od czerwca 2002 i historia moja jest
    właśnie od tego okresu datowana.
    Jeśli chodzi o historię, to tam jest taki pomocny button "drukuj". I wtedy
    ładnie się wyświetla do wydrukowania w tabelce. Jakby tak jeszcze pojedyńcze
    operacje można byłoby wydrukować z opisem jak w mBanku ...

  • 7. Data: 2003-06-13 13:38:03
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Na minus tego systemu dałbym, że za dużo trzeba klikać. Wszystko takie
    pochowane. I tu widać zdecydowaną przewagę Inteligo i mBanku nad VW Bank. Już
    nawet Lukas mi się lepiej obsługuje.

  • 8. Data: 2003-06-13 13:45:36
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    pojedyńcze
    > operacje można byłoby wydrukować z opisem jak w mBanku ...

    Jest i moja historia PlusKonta. Musiałem poprzednio źle datę podać :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2003-06-13 14:02:55
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Na minus tego systemu dałbym, że za dużo trzeba klikać. Wszystko takie
    > pochowane. I tu widać zdecydowaną przewagę Inteligo i mBanku nad VW Bank.
    Już
    > nawet Lukas mi się lepiej obsługuje.

    To mysle kwestia przyzwyczajenia, fakt jest taki, ze ten powitalny ekran pod
    tytulem "co mozesz tu fajnego zrobic' jest bez sensu IMHO.

    Seb

  • 10. Data: 2003-06-13 14:14:54
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    I te ciagle wyswietlanie limitow transakcyjnych!

    A w mBanku wystarczy najechac na saldo, ktore pojawia sie tuz po zalogowaniu i
    mam historie z ostatnich dni. To samo sie tyczy Inteligo. Tu, zeby dowiedziec
    sie ile mam na koncie, musze zrobic dobrych klikow wiecej.
    W LGnet tez nie od razu wszystko mam na tacy, ale jakos tam jest znacznie
    przyjemniej.
    Juz nie wspomne o wygodniejszym sposobie zlecania przelewow w mBanku.
    Przy definiowaniu odbiorcy e-direct nie informuje mnie w jakim on jest banku.
    Nie mam wiec mozliwosci sprawdzenia, czy dobrze wystukalem numerek. A w LGnet
    to nie dosc, ze wyswietla mi sie nazwa oddzialu, to jeszcze jego dokladny
    adres, z ulica, kodem pocztowym i nazwa miejscowosci. Czy jeszcze jakis inny
    bank w Polsce cos takiego generuje przy przelewach internetowych?