  • 1. Data: 2003-07-11 08:44:30
    Temat: VW Bank (direct) dzieli nagrodami :)))
    Od: n...@p...onet.pl

    Ktoś się może pochwali samochodem albo jabłuszkiem???

    Ja niestety nie mogę :(
    Ale telefonem Sony na pociechę to już mogę :)))
    (na razie dzwonili że zostałem wylosowany)
    Jak na inwestycję za 65gr
    (tyle wyniosła opłata za prowadzenie rachunku w maju)
    to wynik i tak jest niezły :)
    Ciekaw jestem ilu im przybyło klientów w ramach konkursu?
    Przypuszczam że max. 10 000

    pzdr,
    nocny_Marek za dnia (bo mnie tym telefonem obudzili ;)))

  • 2. Data: 2003-07-11 09:46:26
    Temat: Re: VW Bank (direct) dzieli nagrodami :)))
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ktoś się może pochwali samochodem albo jabłuszkiem???

    Ja się pochwalę jabłkiem - cieszę się jak dziki osioł (a raczej oślica
    :-)))))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-11 10:43:14
    Od: n...@p...onet.pl

    > Ja się pochwalę jabłkiem - cieszę się jak dziki osioł (a raczej oślica
    > :-)))))))))

    No to gratulacje!!!
    a jak już się wyskaczesz z radości
    to weź się za naukę Mac OSa :)))))

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    i wzajemnie

    ps.
    miecznik to sobie chyba w brodę pluje,
    że pożałował grosza na tą inwestycję ;-)))

  • 4. Data: 2003-07-11 10:53:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > No to gratulacje!!!

    No to dziękuję :-))))

    > a jak już się wyskaczesz z radości
    > to weź się za naukę Mac OSa :)))))

    Phi! Mac OSa mam w małym paluszku, bo jak chodziłam do liceum, to bawiliśmy
    się jabłkami na informatyce, jako że szkoła wygrała pracownię jabłkową w
    jakimś konkursie :-))))))

    > ps.
    > miecznik to sobie chyba w brodę pluje,
    > że pożałował grosza na tą inwestycję ;-)))

    Pewnie juz sie cały biedak zapluł :-))) Golfik też był niezły - tylko, że ja
    rzadko w golfach chodzę, bo w szyję za bardzo grzeją :-))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-07-11 10:56:02
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik n...@p...onet.pl napisał:

    > No to gratulacje!!!
    > a jak już się wyskaczesz z radości
    > to weź się za naukę Mac OSa :)))))

    Eeeeee, podobno tego systemu nie trzeba sie uczyc. Wlaczasz komputer i
    pracujesz. ;-))))

    Bartol

  • 6. Data: 2003-07-11 11:06:33
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja się pochwalę jabłkiem - cieszę się jak dziki osioł (a raczej oślica
    > :-)))))))))

    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    rrr

    kurde ze tez pozalowalem na te oplate w maju............
    :-///////////////////////

    --
    Pozdrawiam pogrążony w żałobie :-(

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-07-11 11:10:23
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    rrr

    > kurde ze tez pozalowalem na te oplate w maju............

    Dobiję Cię :-)))))) - konto otworzyłam 29 maja - zwrócili mi część opłaty
    za maj-czyli jabłuszko kosztowało mnie całe 97 gr. :-))))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-07-11 11:14:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > za maj-czyli jabłuszko kosztowało mnie całe 97 gr. :-))))))))

    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Jeszcze kurde ktoś do dobijanie mnie ?????????

    Eee tam, trzeba iść wieczorkiem smutki utopić. ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-07-11 11:20:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    >
    > Jeszcze kurde ktoś do dobijanie mnie ?????????

    Stasiu- gdzieżeś Ty gdzie :-)))) ? Dobij Wojtka -tak ładnie prosi :-))))

    > Eee tam, trzeba iść wieczorkiem smutki utopić. ;)

    Postawić Ci piwko :-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-07-11 11:24:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Stasiu- gdzieżeś Ty gdzie :-)))) ? Dobij Wojtka -tak ładnie prosi :-))))

    ;-P

    > Postawić Ci piwko :-))) ?

    ;-P

    ;)