  • 1. Data: 2003-07-11 07:16:40
    Temat: Co sądzicie o SKOK-ach???
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie do Szanownych Grupowiczów. Co sądzicie o dość
    rozpowszechnionych SKOK-ach?? Warto inwestować tam pieniądze? Jest to
    bezpieczne (mniej/bardziej od banków?). Zdarzyło się już że któraś Kasa
    upadła? W takim przypadku na zwrot pieniędzy można liczyć, czy też raczej
    nie bardzo???

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-07-11 08:22:19
    Temat: Re: Co sądzicie o SKOK-ach???
    Od: k...@a...pl

> [...]
    > bezpieczne (mniej/bardziej od banków?). Zdarzyło się już że któraś Kasa
    > upadła? W takim przypadku na zwrot pieniędzy można liczyć, czy też raczej

    Z tego co wiem to mają lepszy fundusz gwarancyjny niż banki...nie pamiętam ile
    ale gwarantują dużo większą sume w przypadku bankructwa niż bank i nie
    słyszałem żeby jeszcze jakiś SKOK zbankrutował. Według mnie są OK

  • 3. Data: 2003-07-11 09:20:18
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > ale gwarantują dużo większą sume w przypadku bankructwa niż bank i nie
    > słyszałem żeby jeszcze jakiś SKOK zbankrutował. Według mnie są OK
    Popieram .... jezeli masz blisko taki oddział to warto. Dużo łatwiej uzyskać
    kredyt na niewielki kwoty.
    Gwarancja większa niz w Banku.

    Tomasz

  • 4. Data: 2003-07-11 09:20:26
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2003-07-11 11:18:46
    Temat: Re: Co sadzicie o SKOK-ach???
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Michał" <m...@S...onet.pl> skribis:

    >Witam,
    > Mam takie pytanie do Szanownych Grupowiczów. Co sądzicie o dość
    >rozpowszechnionych SKOK-ach??

    wszdlem tam kiedys, patrze - 8.0% stalego oprocentowania, troche mnie
    zdziwilo, ale:
    30 zl - wpisowe, nie podlega zwrotowi
    12 zl - oplata na jakiestam stowarzyszenie (jakim prawem?) co roku - nie
    podlega zwrotowi
    3 zl miesiecznie - za prowadzenie 'konta'
    plus jakies nabywanie udzialow itp hece
    a biuro malo prestizowe i ulotki jakies takie domowo robione :)

    Skok 'rodzina'

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 6. Data: 2003-07-11 11:31:30
    Od: j...@p...onet.pl

    We Wrocławiu są takie bilboardy: faceci w garniturach (ich banki), "normalna
    rodzina" (Twój SKOK). To jest spółdzielczość, więc marmurów i papieru kredowego
    się nie spodziewaj. Oferta atrakcyjna.

    Jacek

  • 7. Data: 2003-07-11 19:10:31
    Od: n...@w...pl (NETborg)

> [...]
    > 3 zl miesiecznie - za prowadzenie 'konta'
    > plus jakies nabywanie udzialow itp hece
    > a biuro malo prestizowe i ulotki jakies takie domowo robione :)

    To spróbuj tu: SKOK "Silesia"
    - jeden obowiązkowy udział : 60 zł - zwracane w przypadku wystąpienia z
    kasy.
    - wpisowe: 20 zł
    - opłata roczna na stowarzyszenie SKEF: 3zł

    ROR - w każdym banku jest opłata za prowadzenie konta i dodatkowo prowizje
    za większość operacji na nim.
    W SKOK płacisz tylko 3 zł ale większość operacji jest gratis.
    Odnośnie domowej roboty ulotek to żeby zapewnić lokaty z oprocentowaniem 8%
    swoim członkom Kasa musi na czymś ciąć koszty, no nie ? Więc SKOKi wybrały
    najbardziej zdrowe podejście na rynku: zamiast zwalniać ludzi i pogłębiać
    bezrobocie - ogranicza "wysoką" jakość środków reklamowych. Dzięki temu
    SKOKi zapewniają bardzo dobre warunki finansowe swoim członkom.
    A tak swoją drogą na czym Ci bardziej zależy na fajnej ulotce czy 8-mio
    procentowej lokatce ??? ;)

    Pozdrawiam,
    NETborg

    P.S.
    Pozatym należy pamiętać, że SKOKi w przeciwieństwie do banków są
    instytucjami nonprofit ;)

  • 8. Data: 2003-07-11 21:56:17
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    n...@w...pl (NETborg) skribis:

    >ROR - w każdym banku jest opłata za prowadzenie konta i dodatkowo prowizje
    >za większość operacji na nim.

    Łżesz. Np. w mbanku mam konto i przelewy za darmo. Volkswagen ma podobnie
    pormocyjnie na e-direct. I rajfajzen na koncie lokacyjnym.

    >A tak swoją drogą na czym Ci bardziej zależy na fajnej ulotce czy 8-mio
    >procentowej lokatce ??? ;)

    mialem tam wplacic 1000 zl, po roku byloby z tego (teoretycznie) 80 zl
    zysku, ale
    minus wpisowe 30 zl
    minus oplaty - 48 zl rocznie
    to wyszlo 2 zl czyli oprocentowanie 0,2 ;)

    przy inwestycji 2000 zl
    160-78=82
    4,1% zysku :)

    a ta silesia, daje lokaty na 8% ?