  • 1. Data: 2003-05-30 11:29:17
    Temat: [VW Bank] Jak długo wstecz widac historie?
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Witam.

    Mam pytanko do uzytkowników - na jak daleko wstecz widać historię transakcji
    na koncie e-Direct?

    Seb

  • 2. Data: 2003-05-30 15:39:59
    Temat: Re: [VW Bank] Jak długo wstecz widac historie?
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    ...pytanie może nieco banalne, ale w Inteligo historia sięga 3 miesiace
    wstecz, potem platna.
    W razie jakiegoś tajemniczego 'niedojscia' jakiego przelewu, warto wiedziec
    jak gleboko mozna poszperac.
    Aha, jak oceniacie wydruk przelewu ktory przychodzi do domu? Mozna mu cos
    zarzucic?

    S.

  • 3. Data: 2003-05-30 21:01:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 30 May 2003 13:29:17 +0200, Seb <n...@a...pl> napisał:

    > Witam.
    >
    > Mam pytanko do uzytkowników - na jak daleko wstecz widać historię
    > transakcji
    > na koncie e-Direct?

    Jezeli ten sam modul internetowy obsluguje e-direct i dotychczasowe
    pluskonto (a na 99 % tak jest), to na forever. Konto zalozone w kwietniu
    2001 i widac pelna historie

    M.