  • 21. Data: 2005-04-21 11:17:55
    Temat: Re: [VW] - 6 dniowy okres wypowiedzenia? :-)
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    S.T. > ...(że o komórce, którą dali za otwarcie konta już nie wspomnę;-))

    Glen > Phi! Mnie nawet "stać" na te 5 PLN od maja uwzględniwszy wartość
    iBooka :-D

    Przyznam, że otrzymawszy TAKIE gratisy nie miałbym jednak sumienia zamykać
    e-directa dopóki ich koszty nie zamortyzowały opłat 5zł/mc za prowadzenie
    konta, lub 36zł/rok za token do PlusKonta ;)

    Tak po prawdzie, też dostałem od nich miły prezent w postaci karty Tepsowej,
    no ale komóra czy iBook, to już nie byle co... :-0

  • 22. Data: 2005-04-21 11:28:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przyznam, że otrzymawszy TAKIE gratisy nie miałbym jednak sumienia
    > zamykać e-directa dopóki ich koszty nie zamortyzowały opłat 5zł/mc za
    > prowadzenie konta, lub 36zł/rok za token do PlusKonta ;)

    Ja tam nie mam sumienia i zamykam e-direct :-) W ramach gestu dobrej woli
    wypowiedzenie napiszę z wykorzystaniem iBooka :-))))

  • 23. Data: 2005-05-06 20:18:54
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    S.T. <n...@p...onet.pl>:

    > ATPO, chyba wykpiłem się najtańszym kosztem,
    > wysłałem wypowiedzenie w ichniej firmowej kopercie,
    > na poczcie policzyli mi tylko dopłatę do poleconego całe 2.20zł :)

    A na mojej poczcie dzis:

    1) odmowili przyjecia doplaty do poleconego, bowiem wg. ich nowego
    regulaminu podobno trzeba w takich razach oplacic calosc, jesli umowa jest
    na zwykle

    2) odmowili przyjecia oplaty, bo po sprawdzeniu okazalo sie, ze VW ma umowe
    na polecone, czyli poszedl polecony na koszt VW, nie zaplacilem ani grosza

    --
    Robert

  • 24. Data: 2005-05-07 10:26:25
    Od: "Jarek" <j...@N...gazeta.pl>

    RobertSA <u...@o...pl> napisał(a):

    > 2) odmowili przyjecia oplaty, bo po sprawdzeniu okazalo sie, ze VW ma umowe
    > na polecone, czyli poszedl polecony na koszt VW, nie zaplacilem ani grosza

    Prawidłowo. Przyznam, że całą korespondencję w historii mojej współpracy z
    VWBd przesyłałem poleconym na koszt banku, nie zawsze w firmowej kopercie (w
    segregatorze dali jedną czy dwie), często też były to przesyłki priorytetowe
    (umowa VWB z ppup PP jest sprzed wprowadzenia kategoryzacji przesyłek -
    kategoria przesyłek nie była w niej określona).

    J.