  • 1. Data: 2002-10-13 20:10:38
    Temat: VV Direct kontra Multibank
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@p...onet.pl>

    VW Bank: Konto e-Direct Pakiet Srebrny
    Multibank: MultiKonto My

    Konfiguracja obydwu kont (wspólne 2-osobowe):
    2 X Karta Visa Electron
    1 X Karta Visa Classic
    Wyciąg do domu
    6 przelewów miesięcznie
    1 potwierdzenie przelewu papierowe na miesiąc
    5 wypłat gotówkowych na miesiąc

    Wyliczenie kosztó rocznie.

    e-Direct Srebrny
    opłata roczna za konto: 12 x 15zł = 180zł
    2 X Karta Visa Electron: 0zł + 60zł
    1 X Karta Visa Classic: 0zł
    Ubezpieczenie kart: 0zł
    Wyciąg do domu: 0zł
    6 przelewów miesięcznie: 0zł
    1 potwierdzenie przelewu papierowe na miesiąc: 12 * 2,5zł = 30zł
    wypłaty bankomat (dowolny w Polsce): 12 * 5 * 1,5zł = 90zł
    SUMA: 360zł rocznie

    MultiKonto My
    opłata roczna za konto: 12 x 7zł = 84zł
    2 X Karta Visa Electron: 0zł
    1 X Karta Visa Classic: 35zł
    Ubezpieczenie kart: 12 * 3 * 2zł = 72zł
    Wyciąg do domu: 0zł
    6 przelewów miesięcznie: 0zł
    1 potwierdzenie przelewu papierowe na miesiąc: 12 * 2zł = 24zł
    wypłaty bankomat (Euronet): 0zł
    SUMA: 215zł rocznie

    Inne niekosztowe RÓŻNICE:

    Limit wypłat got. na VC
    e-Direct: 5000zł
    Multi: 2000zł

    Zabezpieczenie internetu:
    e-Direct: token
    Multi: karta haseł TAN

    Placówki:
    e-Direct: jedna W-wa
    Multi: kilkanaście duże miasta

    Oprocentowanie ROR:
    e-Direct: 6,5%
    Multi: 3,5%

  • 2. Data: 2002-10-14 07:47:27
    Temat: Re: VV Direct kontra Multibank
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    > Oprocentowanie ROR:
    > e-Direct: 6,5%
    > Multi: 3,5%

    na RO masz 5,40%

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 3. Data: 2002-10-14 08:16:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > na RO masz 5,40%

    Tak, ale jak odejmiecie belkowe - oszczedzanie sie nie oplaca za bardzo -
    liczya sie uslugi - a te ze wzgledu na wirtualnosc VW Banku i prace
    infolinii troche odstaja od oferty Multi czy innych bankow. No i cena.. Tez
    jest znaczaca.

  • 4. Data: 2002-10-14 09:14:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    ... do 5,75%

    Aquarius 5,50% do 5,85%

    > Tak, ale jak odejmiecie belkowe - oszczedzanie sie nie oplaca za bardzo -

    Zalezy, bo RO jest %% podobnie jak lokaty w multi :-/
    Jak pieniadze maja lezec krotko, to nie ma sensu ich przelewac np. do mB
    lepiej miec RO, bo sa zawsze dostepne. Szczegolnie jak sie nie nosi VE mB.

    > liczya sie uslugi - a te ze wzgledu na wirtualnosc VW Banku i prace
    > infolinii troche odstaja od oferty Multi czy innych bankow. No i cena..
    Tez
    > jest znaczaca.

    Tu sie zgadzam. Poza tym VW mnie odstrasza podejsciem do klienta a'la
    citek - szczegolnie przy kredytach samochodowych.
    Jak dla mnie oferta VW to jakis wielki ROTFL.

    Pzd