  • 1. Data: 2003-07-05 22:48:31
    Temat: VE inteligo i wakacje :)
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    W sumie wpadłem dziś na pewien pomysł i postanowiłem się nim z Wami
    podzielić. :-) Akurat przed wakacjami. :-)

    Karta VE w inteligo kosztuje jakieś 1,60. Tak, że są to kwoty dość
    marginalne, jak na koszt karty. :-)

    Przypuśćmy, że zgubimy gdzieś na zagranicznych wojażach portfel z kartami.
    No zwykle karty nosi się w portfelu jednak.

    Wiecie do czego zmierzam? Do zamówienia sobie PRZED wyjazdem nowej karty VE
    inteligo za grosze, do wzięcia jej w podróż i trzymania powiedzmy z ciuchami
    w pokoju hotelowym i kartą kodów.

    Oczywiście bierzemy ją nieaktywną [jest bezużyteczna bez aktywacji]. Aktywna
    jest stara karta.

    Gubimy portfel? W pokoju jest druga karta VE i karta kodów. Dzwonimy do
    inteligo, podajemy kod ze zdrapki i natychmiast mamy kartę działająca...

    W sumie mnie się pomysł spodobał. :-)

    A jak komuś nie przypadło do gustu to niech nie korzysta po prostu. ;-)

    Ja wolałbym nie zostać w Portugalii bez kart...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-07-06 02:04:03
    Temat: Re: VE inteligo i wakacje :)
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <be7kju$rde$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:

    > Karta VE w inteligo kosztuje jakie? 1,60. Tak, ?e s? to kwoty do?ae
    > marginalne, jak na koszt karty. :-)

    Ale jeszcze placisz 0.99 zl miesiecznie.

    Czy moze placi sie to tylko za karte aktywna?
    I co bedzie jak nigdy nie zaaktywujesz tej drugiej karty? Zapomna o
    niej, i nie beda naliczac 0.99 zl dwa razy?

    Czy jezeli ta karta jest do tego samoego rachunku do ktorego jest juz
    jakas karta, to czy ma ona inny czy taki sam numr co ta istniejaca
    karta?

    W ktorych bankach przy wznowieniu nowa karta mainny numer niz stara, a
    w ktorych taki sam?

    Bozauwazylem z w Inteligo ma inny (VE), a Banku Zachodnim WBK taki sam
    (Maestro).

    A moze zawsze Visy maja inny a karty Europaya taki sam? A moze tylko
    Maestra maja taki sam?

    Maestro LG tez przy wnowieniu ma taki sam, wiec teoria moze sie
    zgadzac.

    Jezeli tak jest to dlaczego?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-07-06 09:14:58
    Temat: Odp: VE inteligo i wakacje :)
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Miernik <m...@c...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@s...ctnet.pl...

    > Czy jezeli ta karta jest do tego samoego rachunku do ktorego jest juz
    > jakas karta, to czy ma ona inny czy taki sam numr co ta istniejaca
    > karta?

    W Inteligo jest zawsze inny numer (i po wznowieniu i na duplikacie), bo
    mozna nia placic w Internecie. Innym chyba ten sam numer nie przeszkadza...

  • 4. Data: 2003-07-06 09:44:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisal w wiadomosci

    > Ale jeszcze placisz 0.99 zl miesiecznie.

    Placisz za korzystanie z karty. A korzystasz z jednej.

    > Czy moze placi sie to tylko za karte aktywna?

    Najprawdopodobniej tak. A nawet, gdyby nie - to te dwa zlote za
    bezpieczenstwo za granica to koszt doprawdy marginalny.

    > I co bedzie jak nigdy nie zaaktywujesz tej drugiej karty? Zapomna o
    > niej, i nie beda naliczac 0.99 zl dwa razy?

    Jakos nie chce mi sie do nich dzwonic i pytac, ale powinno dac sie usunac
    karte z systemu. W koncu zagubienie listu z karta nie jest niemozliwe.

    Poza tym zawsze mozna ja aktywowac po powrocie - i bedziesz mial nowa karte.

    > Czy jezeli ta karta jest do tego samoego rachunku do ktorego jest juz
    > jakas karta, to czy ma ona inny czy taki sam numr co ta istniejaca
    > karta?

    Zdecydowanie inny.

    > W ktorych bankach przy wznowieniu nowa karta mainny numer niz stara, a
    > w ktorych taki sam?

    Pytanie nie do mnie.

    > Bozauwazylem z w Inteligo ma inny (VE), a Banku Zachodnim WBK taki sam
    > (Maestro).

    Co do inteligo - zgodze sie. A BZWBK omijam szerokim lukiem. :-)

    > A moze zawsze Visy maja inny a karty Europaya taki sam? A moze tylko
    > Maestra maja taki sam?

    To chyba zbyt daleko idacy wniosek.

    --
    Pozdrawiam,