    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VE Millennium i wyplata z bankomatu za granica...
    Date: Mon, 23 Dec 2002 16:13:49 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@217.96.101.140

    Użytkownik "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92ED87574956Amierzwojpocztaonetpl@213.180.12
    8.20...
    > czesc;
    >
    > chcialbym spytac jakie macie doswiadczenia z braniem pieniedzy za granica
    > bankomatow karta VE Millennium. W toip oplata za taka operacje wynosi 3,5
    > PLN. Wyglada to troche za pieknie. Byc moze odbijaja to sobie w kursach
    > walut? Probowal ktos moze sobie policzyc?

    Wybieralem ta karta kase w Tunezji (2001r) i Chorwacji (2003r.) po ok. 100$
    podczas jednej wyplaty (w sumie bylo to 300$ i 800$). Po doliczeniu prowizji
    3,5zl od transakcji bylem i tak do przodu okolo 3-4grosze na dolarze niz
    gdyb kupowal dolary w kantorach i wymienial na miejscu. Oczywiscie musze tez
    przyznac sie, ze w obydwu przypadkach, kiedy wyjezdzalem kurs dolara w
    Polsce stal wysoko i przez czas mojego pobytu za granica spadal - ale mysle,
    ze i tak sie bardzo oplaca.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia