  • 1. Data: 2004-02-09 17:17:31
    Temat: VC PKOBP - TOiP
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    witam

    dzis dostalem wyciag z VC PKOBP i widze, prowizja od wyplaty 30zl w obcym
    banku - 5zl
    wg. www taka stawka jest prawidlowa, ale:
    1. nie dostalem info o zmianie TOiP
    2. od kiedy jest 3% nie mniej niz 5zl? kiedys bylo 3% od kazdej kwoty

    w tygodniu odbieram nowa karte VC i bede musial ja aktywowac w bankomacie i
    znow poleci 5zeta :[:[:[

    przez 6 latek uzywania karty bylem z niej zadowolony, a tu taka niemila
    niespodziewajka

    Jean

  • 2. Data: 2004-02-09 17:46:55
    Temat: Re: VC PKOBP - TOiP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku - 5zl
    > wg. www taka stawka jest prawidlowa, ale:

    dziwne, moja zona dostala w listopadzie ub.r.

    > 2. od kiedy jest 3% nie mniej niz 5zl? kiedys bylo 3% od kazdej kwoty

    Od 1 stycznia br.

    > w tygodniu odbieram nowa karte VC i bede musial ja aktywowac w bankomacie
    > znow poleci 5zeta :[:[:[

    Nigdy nie bylo potrzeby aktywacji VC w bankomacie.
    Pomylilo ci sie z VE

    > przez 6 latek uzywania karty bylem z niej zadowolony, a tu taka niemila
    > niespodziewajka

    Wszystko plynie, jak powiedzial Pan Tarej ;-)
    Zastanow sie nad zmiana na VC/MC kredytowa. Taki teraz trynd, panie...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-02-09 18:07:31
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > dziwne, moja zona dostala w listopadzie ub.r.

    hm... akurat takiej koresp nie wyrzucam i zawsze przegladam, moze PP
    zawinila
    ale imho taka zmiana powinna isc poleconym ....

    > Wszystko plynie, jak powiedzial Pan Tarej ;-)
    > Zastanow sie nad zmiana na VC/MC kredytowa. Taki teraz trynd, panie...;-)

    myslalem, ale zlotej nie chca mi dac :/

    Jean

  • 4. Data: 2004-02-11 19:29:40
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Co najciekawsze, jeszcze w styczniu infolinia informowała (i to uparcie!) o
    3% bez minimum, widocznie paniętkom też nowej toip nie dosłali ;-(
    JaC

  • 5. Data: 2004-02-12 17:53:25
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > hm... akurat takiej koresp nie wyrzucam i zawsze przegladam, moze PP
    > zawinila
    > ale imho taka zmiana powinna isc poleconym ....

    panie...;-)

    dzis bylem w marmurku, dostalem toip, ktory wysylali listem zwyklym pod
    koniec listopada
    widocznie poczta zawinila, lub sasiad, ale nigdy nic nie ginelo, wiec moze
    to po prostu przypadek

    co do vc/mc wybiore mc ze zdjeciem ;)

    Jean