  • 1. Data: 2012-03-19 21:42:09
    Temat: Re: Uwaga: nadchodzi blogoslawiona- wojna!
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >No i nie zapominajmy, ze wojna to najlepsze lekarstwo na kryzys
    >gospodarczy Zachodu.

    Pamiętam, że jakieś 20 lat temu oglądałem w telewizji wywiad z żyjącym
    wówczas jeszcze Stanisławem Lemem, ateistą (jak zresztą paru kolegów z tej
    grupy - mam na myśłi Sys-29, totusa, Jaśka Werbińskiego) w którym to w/w
    opowiadał o swoich przemyśleniach na temat świata, na temat kierunków w
    których mogą podążać czołowi władcy ówczesnych mocarstw. Niestety wszystkie
    wnioski z parodziesięcioloetnich obserwacji pisarza nie brzmiały doś
    optymistycznie, gdyż stwierdzał w swoich futurystycznych wizjach, iż
    ówczesni władcy świata zaślepieni chęcią czy to zysku, czy to w imię jakiejś
    chorej ideologii czy nienawiści, czy to jeszcze z jakiś innych
    nieokreślonych nie znanych naszemu wielkiemu myślicielowi w tamtej chwili
    pobudek w w konsekwencji muszą swoimi poczynaniami wcześniej czy później
    doprowadzić do jakiejś globalnejnalnej katostrofy skutkującej zagładą całej
    naszej ziemskiej cywilizacji ....

    Stanisław Lem - Summa... po trzydziestu latach. 3/2
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=VGn9yOUqlbs#t=66s

    Wtedy z dwadzieścia lat temu, pomyślałem sobie jako młody człowiek, że te
    czarne wizje świata to zapewne skutek braku wiary chrześcijańskiej, wiary w
    dobro drugiego człowieka. Człowiek niewierzący to człowiek wątpiący - w
    ludzi, w miłość, w bezinteresowną pomoc bliźniemu. Prawdziwy chrześcijanin
    nie może nigdy dojść do wniosków prezentowanych przez Stanisława Lema, że
    wszyscy w efekcie na końcu muszą się wyrżnąć, bo wie o tym, że na końcu
    zawsze zwycięży miłość. Wierzy w to, że dobro zawsze zwycięży ze złem, w to
    że to Bóg zwycięży Szatana a nie odwrotnie.

    Wierzy w to że, muzułmanie zaniechają wysłania (tak jak parenaście lat temu)

    Patriot SAM engage Scud Missiles over Israel during Operation Desert Storm
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=zZ73WxAiPWw#t=24s

    .....w kierunku Jerozlimy Scudów (tym razem może z głowicami atomowymi ???)
    które przedrą się przez obronę przeciwrakietową przeciwnika, wierzy w to, że
    przywódcy Izraela i Ameryki (którzy11 września 2001 nie cofnęli się przed
    wysadzeniem wież WTC a w konsekwencji zamordowaniem blisko 3000 swoich
    własnych obywateli po to aby mieć pretekst do rozpoczęcia "wojny z
    terroryzmem" czyli w konsekwencji do inwazji na Afganistan i Irak z jego
    złożami roponośnymi) nie zaryzykują kolejnego globalnego konfliktu tym razem
    z Iranem który to może przerodzić się w wojnę z użyciem broni atomowej.

    Wierzę głęboko w to wszystko, i modlę się o miłość i pokój na ziemi ....:

    Egzorcyzmy i modlitwy wspomagające
    http://www.wojskogedeona.pl/egzorcyzmy.php

    "[...]
    W imię Jezusa Chrystusa, duchy mafii, przemocy, gwałtu i wojny,ODDALCIE SIĘ
    OD NAS, OD NASZYCH BRACI I SIÓSTR!
    [...]
    [...]
    Oddalcie się od granic naszej Ojczyzny, która ma być królestwem Chrystusa i
    Maryi!
    Oddalcie się od wszystkich narodów ziemi, odkupionych Krwią Jezusa!
    [...]"

    ... i o to aby siły szatan po raz kolejny w dziejach ludzkości nie przeszedł
    do ofensywy w nieustającej walce dobra ze złem..... AMEN.

    USA go to war; January 19, 2012
    http://rafzen.wordpress.com/2012/01/22/usa-go-to-war
    -january-19-2012/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-03-20 06:02:33
    Od: " " <n...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    przeszedł
    > do ofensywy w nieustającej walce dobra ze złem..... AMEN.

    No i bardzo ładnie tylko dlaczego znowu obrażasz Boga. Znowu wyznajesz szatana
    robiąc z Boga WSZECHMOGĄCEGO niedorajdę, któremu jakiś szatan miesza?

  • 3. Data: 2012-03-20 08:33:18
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    <n...@g...pl> napisał(a):
    > No i bardzo ładnie tylko dlaczego znowu obrażasz Boga. Znowu wyznajesz
    szatana
    > robiąc z Boga WSZECHMOGĄCEGO niedorajdę, któremu jakiś szatan miesza?

    Endriu kpi sobie z mocy boskiej Stwórcy i miejmy nadzieję, że będzie się za
    to smażył w piekle przez wieczność.

    --
    Jan Werbiński

  • 4. Data: 2012-03-20 08:45:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > szatana
    >
    > Endriu kpi sobie z mocy boskiej Stwórcy i miejmy nadzieję, że będzie się
    > za
    > to smażył w piekle przez wieczność.

    Eeee tam... od zaprzyjaźnionego księdza wiem, że miłosierdzie boskie jest
    nieskończone.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2012-03-20 08:55:06
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Eeee tam... od zaprzyjaźnionego księdza wiem, że miłosierdzie boskie
    jest
    > nieskończone.

    Jedyna nadzieja dla tego bezczelnego bluźniercy Endriu, to dalej tracić na
    kontraktach.
    Jak wiadomo łatwiej wielbłądowi przez ucho igielne przejść, niż bogatemu do
    królestwa bożego.

    --
    Jan Werbiński

  • 6. Data: 2012-03-20 08:58:43
    Od: ichi <a...@d...gh>

    > Wierzę głęboko w to wszystko, i modlę się o miłość i pokój na ziemi ....:

    Po co nam ta wszechmiłość? Moim zdaniem wystarczy odrobina *zaufania* i
    *pozytywnego nastawienia*.

    --
    ichi

  • 7. Data: 2012-03-20 09:19:57
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    ichi wrote:

    > Po co nam ta wszechmiłość? Moim zdaniem wystarczy odrobina *zaufania* i
    > *pozytywnego nastawienia*.

    Żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek. Wszechmiłość daje
    większą różnorodność i zapobiega nudzie.

  • 8. Data: 2012-03-20 09:21:24
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jedyna nadzieja dla tego bezczelnego bluźniercy Endriu, to dalej tracić na
    > kontraktach.

    A jak tam wyniki u ciebie Jaśku jeżeli chodzi o futy FW20. Trafiłes wreszcie
    na złotego gralla, i znalazłeś patent na pokonanie rynku ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2012-03-20 09:43:30
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Endriu"

> [...]
    >dobro drugiego człowieka. Człowiek niewierzący to człowiek wątpiący - w
    >ludzi, w miłość, w bezinteresowną pomoc bliźniemu.
    Wstań z kolan, dzisiaj jakiś dobry pewnie wierzący człowiek, postrzelał
    trochę w Tuluzie.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,2026
    Odnośnie rzekomych zasług religii dla moralności społeczeństw Weinberg
    zauważył: "Z religią czy bez, dobrzy ludzie będą postępować dobrze, a źli --
    źle, ale złe postępowanie dobrych ludzi to zasługa religii".

    pzdr
    olo

  • 10. Data: 2012-03-20 18:07:04
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > A jak tam wyniki u ciebie Jaśku jeżeli chodzi o futy FW20. Trafiłes
    wreszcie
    > na złotego gralla, i znalazłeś patent na pokonanie rynku ?.

    Kontrakty na razie nie są dla mnie. Lepsze efekty mam na akcjach. Jak dobrze
    pójdzie, to nie będę miał szans na niebo.