  • 1. Data: 2012-03-16 10:33:23
    Temat: FUTRA.Wyniki za 16-03-2012. PODSUMOWANIE
    Od: "ASz" <1...@W...gazeta.pl>

    Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na
    kontraktach serii FW20H12 ponownie najlepsi okazali sie: 1.sys29 154pkt,
    2.Loser 99pkt, 3.Darek 89pkt. Zwyciezcom serdecznie gratuluje i zycze aby w
    nastepnej serii przekroczyli 100 pkt..:).
    Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej
    serii kontraktow ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich
    zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych
    typowan..:)
    FUTRA (FUTures RAno).
    Typujemy otwarcie biezacej serii kontraktow terminowych (FW20H12).Za trafne
    wytypowanie otwarcia = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 =
    2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20H12) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
    group=pl.biznes.wgpw&tid=1302147&MID=%3Cjjsf0m%24ccn
    %241%40inews.gazeta.pl%3E

    Open FW20H12 2339

    Punkty

    Darek 6
    Loser 4
    Archangell 4
    Avenar 3
    sys29 2

    KLASYFIKACJA KONCOWA

    sys29 154
    Loser 99
    Darek 89
    =======================
    Archangell 88
    ASz 80
    Misiek 70
    Harry 35
    RySZARd 35
    ST-LM 34
    zylasteczolo 19
    Avenar 13
    kc 10
    Mariusz 2

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2012-03-16 13:58:21
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 16-03-2012. PODSUMOWANIE
    Od: ST-LM <s...@i...pt>

    W dniu 2012-03-16 11:33, ASz pisze:
> [...]
    > musi byc widoczny na grupie.
    >
    > http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
    > group=pl.biznes.wgpw&tid=1302147&MID=%3Cjjsf0m%24ccn

    witam,
    a mój typ 2340...
    Re: FUTRA(FW20H12) tu typuj na 2012-03-16 2340
    18:41:50 GMT)
    pozdrawiam
    ST-LM0

  • 3. Data: 2012-03-16 17:39:25
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Wielkie GRATULKI dla Sysa,ktory nie tylko wygral, ale zrobil to
    bezapelecyjnie, no i przekroczyl 150 punktow- co zreszta obstawialem
    wczesniej.

    Zoistawil mi walke o 2 miejsce, ktore jakos tradycyjnie sie zalapuje.

    Prywatnie wpisuje sobie , ze osiagnalem 3-cyfrowke, bo 8/3 to tylko typo
    error "ukradl mi" 6 punktow i to obstawiajac jeszcze wczesniej w trakcie
    poprzedniej sesji.

    Do tego "tradycyjnie" spoznienia sekundowe przez neta lub kompa, no i
    wyjazdy, kiedy ostawialem mocno na zapas.

    Gratulki dla calej grupki bedacej "tuz za plecami" tj,. zwlaszcza Darek ,
    Archangell, ASz , Misiek 70 oraz wszystkich typerow.

    Wielkie tradycyjne podziekowania dla ASza za prowadzenie zabawy

    Pozdrowko

    Loser

  • 4. Data: 2012-03-18 15:35:38
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    ASz <1...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > KLASYFIKACJA KONCOWA
    >
    > sys29 154
    > Loser 99
    > Darek 89
    > =======================
    > Archangell 88
    > ASz 80
    > Misiek 70
    > Harry 35
    > RySZARd 35
    > ST-LM 34
    > zylasteczolo 19
    > Avenar 13
    > kc 10
    > Mariusz 2
    >
    > pozdrawiam ..ASz..

    Gratulacje dla zwycięzców i podziękowania dla Asza.
    Loser, mi też zdarzyły się wpadki w tej serii. Kilka dni temu miałem
    rano jakieś problemy techniczne i nie zdobyłem 6 punktów. Chciałem
    wtedy typować 2250 ... i tak było. Ponadto raz ( chyba w grudniu )
    zaspałem, a też bym coś trafił.
    Powodzenia w następnej serii.

    pozdr.
    sys29