  • 31. Data: 2014-07-03 21:02:50
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-07-03 17:49, xbartx pisze:

    > Odpowiadaj może na temat, co?

    Na temat to jest o posiadaczach "starych" kart Polbanku
    dlatego [ciach... poboczne]

    > Poza tym Panie czepialski jedna podstawowa uwaga, następnym razem się
    > bardziej przykładaj i nie naciągaj faktów:
    > "Dla umów zawartych po 19 maja 2014r"
    >
    > pokaż mi to *po*, bo mimo że używam oczu i angażuję dwie szare komórki,
    > to jak kliknę w kartę VISA/MC SREBRNA czy też VISA ZŁOTA, to tam nie ma
    > żadnego *po* tylko jest *od* a to trochę komplikuje sytuację jak
    > podpowiadają mi te dwie szare komórki.

    "Po" 19.05 to jest to samo co "od" 20.05
    Faktycznie, nie kopiowałem tylko przepisywałem i się pomyliłem.
    O 1 dzień
    Jeśli to dla ciebie jest komplikacja, to... dorzuć jeszcze parę komórek
    do tego zadania. Tak czy tak DZISIAJ już jest i po 19.05 i po 20.05,
    więc DZISIAJ to różnica żadna.

    > No i na koniec pytanie za 100 punktów - miałem kartę MC Polbank T-mobile
    > - jaką kartę mam teraz i gdzie mogę znaleźć TOiP na stronie banku dla niej?

    Jeśli nie straciła ważności to masz nadal kartę MC Polbank T-mobile
    obsługiwaną przez Raiffeisen Bank Polska SA.
    Jeśli przyjdzie pora wymiany na nową to dostaniesz MC Raiffeisen Polbank
    T-mobile.
    Linka do dokumentów już ci @Pete podał.

    Sławek

  • 32. Data: 2014-07-04 01:07:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 03.07.2014 21:02, Slavekk pisze:

> [...]
    > Jeśli to dla ciebie jest komplikacja, to... dorzuć jeszcze parę komórek
    > do tego zadania. Tak czy tak DZISIAJ już jest i po 19.05 i po 20.05,

    To już ostatni raz najprościej jak się da.
    To Ty napisałeś:
    "Dla umów zawartych po 19 maja 2014r"
    a to jest na stronie:
    "Tabela obowiązuje od 19 maja 2014 r."
    Teraz widać?

> [...]
    > obsługiwaną przez Raiffeisen Bank Polska SA.
    > Jeśli przyjdzie pora wymiany na nową to dostaniesz MC Raiffeisen Polbank

    Taaa to może mi wytłumaczysz dlaczego na mojej karcie, rzekomo MC
    Polbank T-mobile pojawiło się obowiązkowe ubezpieczenie, którego w TOiP
    z linka Pete jakoś nie ma? Dlaczego na partyline nowego 1/4 banku jak
    pytałem trzy różne osoby za każdym razem jako TOiP dla mojej karty
    wskazywano mi TOiP dla MC Srebrna.

    Xenocide

  • 33. Data: 2014-07-04 08:15:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > z linka Pete jakoś nie ma? Dlaczego na partyline nowego 1/4 banku jak
    > pytałem trzy różne osoby za każdym razem jako TOiP dla mojej karty

    to już jesteś po wymianie tej karty na nową? moja karta (MC Polbank
    T-Mobile) traci ważność 11/2014 i za żadne ubezpieczenie nie płacę;

    co będzie po 11/2014 nie jestem ciekawy, gdyż i tak z karty rezygnuję

    chciałem złożyć dyspozycję nieodnawiania, ale nie ma takiej możliwości,
    można jedynie wypowiedzieć umowę z 30-dniowym okresem karencji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 34. Data: 2014-07-04 10:36:00
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-07-04 09:15, RobertS wrote:

    > chciałem złożyć dyspozycję nieodnawiania, ale nie ma takiej możliwości,
    > można jedynie wypowiedzieć umowę z 30-dniowym okresem karencji

    Robert nie zartuj sobie :)
    Chyba nie zamierzasz poddawac sie terrorowi cwiercbanku i ich
    "wewnetrznych chorych pomyslow"
    Mozesz wyslac bankowi rezygnacje (oswiadczenie woli nt umowy) juz teraz
    z dowolna data w przyszlosci, oczywiscie uwzgledniajac ten ich okres
    wypowiedzenia.
    I bedzie to skuteczne oswiadczenie woli odnosnie twojej umowy.
    To juz ich problem jak sobie to ustawia w systemie zeby zamknac w
    odpowiednim terminie.

    Jak nieprzyjmowalem nowych warunkow to mialem awanture z pania na
    infolinii ze ja tak na prawie 2 mies przed nie moge sobie rezygnowac.
    Albo tak jak ona mi kaze robie to teraz przez telefon i za 30 dni karta
    zamyka sie albo w ogole.
    Wiec poinformowalem ja grzecznie, ze ja juz sie pisemnie wypowiedzialem
    na temat umowy i przez telefon oswiadczen woli na temat tej karty
    wiecej skladac nie bede.

    Po terminie karta wisila w systemie wiec reklamacja, dwa tygodnie
    minelo, karta zamknieta i przeprosili ze blad, ze pracownik, trele
    morele. Ale sie da.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 35. Data: 2014-07-04 10:36:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > to już jesteś po wymianie tej karty na nową? moja karta (MC Polbank
    > T-Mobile) traci ważność 11/2014 i za żadne ubezpieczenie nie płacę;

    Ja mam stara karte, a ubezpieczenie doliczyli. Oczywiscie zlozylem
    reklamacje wskazujac, ze zlozylem oswiadczenie woli o tym, ze nowych
    warunkow nie akceptuje, a skoro umowy nie wypowiedziali to powinienem
    korzystac z niej na starych warunkach. Swoja droga to od maja 4 reklamacje
    skladalem

    1/ ze nie chcieli przyjac oswiadczenia woli, bo zadzwonilem o 18:02, a
    jednostka pracuje tylko do 18:00
    2/ ze zaginela reklamacja nr 1
    3/ dotyczace obslugi telefonicznej - czlowiek, ktorego zapytalem o podstawe
    naliczenia oplaty za ubezpieczenie powiedzial, ze zaraz odszuka i mi poda,
    zawiesil rozmowe i chyba poszedl do domu (polaczenie trawalo 84 minuty, po
    tym czasie musialem wykonac inny telefon i sie rozlaczylem)
    4/ reklamacja dotyczaca ubezpieczenia - zlozylem oswiadczenie woli o tym, ze
    nowych warunkow nie przyjmuje, a w starych takich oplat nie bylo, nie
    przypominam sobie tez zebym deklarowal przystapienie do ubezpieczenia

    Oprocz powyzszych mialem jeszcze kilka innych kontaktow z inforlinia, np.
    pytanie dotyczace braku dokonanych transakcji w historii, Pani po drugiej
    stronie sluchawki powiedziala, ze tez ich nie widzi, a ja w miedzyczasie
    jedna z nich znalazlem... w transakcjach odrzuconych z opisem "transakcja
    zaakceptowana" okazalo sie, ze sa tam wszystkie transakcje z ostatnich 6
    m-cy...

    MK

  • 36. Data: 2014-07-04 11:27:29
    Od: mm <m...@n...net>

    Mnie zamknęli w końcu kartę po skardze do KNF.

    Wszystko byłoby w porządku, gdyby w odpowiedzi niby do mnie, ale de facto do KNF
    (bo napisali, że pismo do mnie jest spowodowane moją skargą do KNF, więc
    zakładam, że kopię odpowiedzi wysyłali do KNF), napisali, że ja w rozmowie
    telefonicznej zgodziłem się na wypowiedzenie w trybie zwykłym z 30-dniowym
    okresem wypowiedzenia i między wierszami zasugerowali, że oni zrobili to co
    chciałem. Bezczelnie powołują się na nagranie z konsultantem. Problem jest tylko
    taki, że w nagraniu mojej rozmowy z konsultantem, zaraz po wypowiedzi
    konsultanta o 30-dniowym terminie wypowiedzenia, powinni usłyszeć mój sprzeciw
    wobec sugestii konsultanta na 30-dniowy termin wypowiedzenia, i wyraźne
    wskazanie, że w związku z moim sprzeciwem umowa ma wyggasnąć 16.05. Gdyby nie
    fact, że w końcu dostałęm potwierdzenie zamknięcia karty to chyba bym nie
    odpuścił tego, że próbują wprowadzić w błąd KNF cytując fragment rozmowy "do
    przecinka", a to że w dalszej części rozmowy, klient "prostuje" konsultanta i
    wskazuje wyraźnie kiedy umowa ma wygasnąć, to już próbują "zamieść pod dywan".
    Żal. Naprawdę, jeśli takie praktyki są w tym banku na porządku dziennym, to aż
    strach obok ich oddziału ulicą przechodzić.

  • 37. Data: 2014-07-04 21:23:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mm" napisał w wiadomości grup

    > Mnie zamknęli w końcu kartę po skardze do KNF.

    Ja raczej skieruje swoje kroki do UOKiK, to mi wyglada na razace naruszenie
    zbiorowych interesow klientow. UOKiK poza pisaniem do prezesow dowala
    czasami kare, a bez nie zapamietaja nauczki.

    MK

  • 38. Data: 2014-07-05 01:17:22
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-06-30 17:58, Slavekk pisze:
    > IMO kolega @Sierp się wciął nie na temat.

    nie wciąłem się bo to ja założyłem ten wątek :)

    > ZTCP 2% było dla posiadaczy KONTA od transakcji kartą DEBETOWĄ
    > Wątek jest o kredytowych
    > Jak nie masz Golda to nowy regulamin zniósł "zwrot kwot" dla pozostałych.

    nie mam u nich konta, mam tylko kredytówkę
    mam caly czas zwrot obrotow - na wyciągu nazywa się to
    "rekompensata zwrot kwot"

    https://drive.google.com/file/d/0B66ardAcU4DoeF8yOVI
    1dWFfTnM/edit?usp=sharing

    no chyba, że to jakiś inny bonus od banku - np. mnie lubią :-)

    zresztą nawet na stronie jest jak byk
    http://raiffeisenpolbank.com/karta-kredytowa-t-mobil
    "zwrot części zakupów - nawet 750 zł rocznie"

    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3039
    5127/PB+-+Regulamin+Kart+Kredytowych+dla+um%C3%B3w+z
    awartych+przed+18.12.2011r.+-+obowi%C4%85zuje+od+16.
    09.2013.pdf

    paragraf 27

    Sierp

  • 39. Data: 2014-07-05 01:36:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 04.07.2014 10:36, MK pisze:

    > 4/ reklamacja dotyczaca ubezpieczenia - zlozylem oswiadczenie woli o tym, ze
    > nowych warunkow nie przyjmuje, a w starych takich oplat nie bylo, nie
    > przypominam sobie tez zebym deklarowal przystapienie do ubezpieczenia

    No moja reklamacja w temacie tego cudownie objawionego ubezpieczenia
    cały czas wisi i właśnie dzisiaj przysłali lista: "że w celu zakończenia
    postępowania reklamacyjnego banku musi podjąć dodatkowe czynności
    wyjaśniające" i że jednocześnie informują, że jak coś, to przedstawią mi
    stanowisko banku maksymalnie do 27 sierpnia 2014 r. i ani dnia dłużej a
    z miesiąc temu dzwoniłem i składałem reklamację jak nie lepiej.
    Karta jak i cały bank ewidentnie do odstrzału a takie były narzekania na
    wyższą kulturę ;)

    Xenocide

  • 40. Data: 2014-07-05 10:15:34
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-07-05 01:17, Sierp pisze:

    > nie wciąłem się bo to ja założyłem ten wątek :)

    > nie mam u nich konta, mam tylko kredytówkę
    > mam caly czas zwrot obrotow - na wyciągu nazywa się to
> [...]
    Przeciez to wyciag jeszcze za okres zahaczający o stary regulamin gdzie
    był ten zwrot.