  • Data: 2018-10-01 21:03:33
    Temat: Re: Ubezpieczać siebie, dziecko na życie, zdrowie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Sep 2018 19:07:49 +0200, z napisał(a):
    > Jako że w szkołach już nie ma obowiązku dodatkowego ubezpieczania się i
    > każdy ma wolność :-)
    > zadaję sobie pytanie czy warto ubezpieczać się na ustratę zdrowia czy życia.

    Warto ... ale sensownie.
    A te powszechnie dostepne sa raczej bezsensowne.

    > Do tej pory moje zdanie na temat takich "inwestycji" było bardzo
    > negatywne. Zazwyczaj "dobroć" była tylko dla ubezpieczyciela i
    > naganiaczy czy to w szkole czy to pracy.

    ogolna zasada - na ubezpieczeniu ubezpieczyciel ma zarobic.

    > Ale człowiek się starzeje ;-) i chociaż już nie na śmieciówce a na
    > normalnym etacie (poniżej średniej krajowej oczywiście) to pytanie w
    > kontekście nastolatka szwędającego się po szkołach powraca.
    > Ubezpieczać?

    Warunki przeczytac.

    Zlamie reke i dostaniesz 1000 zl, warto ? Moze i warto, ale skladka
    jaka bedzie - 2000 zl w czasie kilku lat.

    Ale, odpukac, moze np kregoslup zlamac i inwalida zostac.
    Dostaniesz choc 100 tys ?

    > PS. Kilka lat temu za złamanie reki syn zainkasował 300 zł. Śmiechu kupa.

    Otoz to.
    Podobnie patrze np na NNW w samochodzie - kwota ubezpieczenia 20 tys,
    smiech. Ale jak pojedziesz z dziecmi i 4 osoby zlamia po rece ...
    jakas tam ulga bedzie dla rodziny, w ktorej nikt nie moze pracowac
    przez dwa miesiace. Tylko ze wyplacic beda chcieli za trzy miesiace
    :-(

    Ale jakas firma miala NNW z kwota 200k dla kierowcy.

    J.