  • 11. Data: 2002-12-01 11:32:33
    Temat: Re: UWAGA na DominetBank
    Od: z...@p...onet.pl

    > b...@p...onet.pl wrote:

    > ...Powiedz mi jaka jest różnica w skutku finansowym? Żadna...

    Jednak byłaby, gdyby w okresie deponowania wystąpiła zmiana stopy % (ale to
    mucha dla niewielkich kwot).

  • 12. Data: 2002-12-01 16:51:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    t...@p...fm (Tomasz Staszewski) writes:

    > Wiesz co? Poniżej masz dwa cytaty:
    >
    > "Naliczanie odsetek odbywa się od następnego dnia po wpływie środków na
    > rachunek lokaty do ostatniego dnia kończącego pełny okres utrzymywania
    > lokaty włącznie"
    >
    > "Kwota środków pieniężnych przechowywanych na rachunku jest
    > oprocentowana od dnia wpłaty do dnia poprzedzającego dzień wypłaty
    > włącznie"
    >
    > Powiedz mi jaka jest różnica w skutku finansowym? Żadna.

    Tylko wtedy, gdy oprocentowanie na poczatku i na koncu lokaty jest takie
    samo.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 13. Data: 2002-12-02 09:15:25
    Od: b...@p...onet.pl

    > b...@p...onet.pl skribis:

    > Ile na tym straciles ?
    > Pozdrawiam, Leh.

    > Dużo, niestety.
    Pozdrawiam,
    B.

  • 14. Data: 2002-12-02 09:20:33
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > włącznie"
    >
    > Powiedz mi jaka jest różnica w skutku finansowym? Żadna.

    Wielka. Słyszałeś o lokatach "overnight".
    Jeśli Twoim zdaniem żadna, dlaczego w tym Banku właśnie tak się to liczy,a nie
    tak jak w przeważającej (w moim przypadku wszystkich) ilości banków. Po co
    budzić watpliwości u klienta,skoro to to samo.
    Pozdrawiam,
    B.

  • 15. Data: 2002-12-02 09:27:03
    Od: b...@p...onet.pl

    > Jak nie? Ja prawie zawsze czytam cale umowy :->

    > Jasne ze mogli i podpisujac umowe wyrazasz zgode na takie zasady :-)

    Oczywiście,że mogli i to właśnie nazywam chamstwem,bo doskonale wiedzą jak
    niewiele osób czyta regulamin. W kredytach to ukrócono, o czym wspomniałam
    wyżej.

    > ??? Jezeli uwazasz oferte za korzystna to podpisujesz umowe,
    > jezeli nie to nie - nikt nikomu łachy nie robi :->

    Owszem robi, i to właśnie ja. Bank mie może nadrukować sobie pieniędzy,żeby
    nimi obracać, tylko najpierw ktoś musi im je pożyczyć. Przy dzisiejszych
    stopach procentowych jest to szczególna łacha.
    Pozdrawiam,
    B.

  • 16. Data: 2002-12-02 09:40:33
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    b...@p...onet.pl wrote:

    > Wielka. Słyszałeś o lokatach "overnight".

    Wytłumacz mi co ma do tego lokata overnight? Przy lokacie overnight
    licząc każdym z podanych wyżej sposobów otrzymasz odsetki za jedną dobę,
    co zresztą już raz pokazałem. Prościej tego wytłumaczyć nie umiem.
    Z mojej strony EOT

    pzdr

    Tomek

  • 17. Data: 2002-12-02 09:45:47
    Od: b...@p...onet.pl

    > Wytłumacz mi co ma do tego lokata overnight? Przy lokacie overnight
    > licząc każdym z podanych wyżej sposobów otrzymasz odsetki za jedną dobę,
    > co zresztą już raz pokazałem. Prościej tego wytłumaczyć nie umiem.

    Nie rozumiesz, że jestem stratna o wartość lokaty "overnight", bo przez jedną
    dobę moje pieniądze leżą nieoprocentowane w banku, który właśnie z takowej może
    skorzystać. Prościej nie umiem.
    B.

  • 18. Data: 2002-12-09 11:19:06
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@s...invalid>

    Tomasz Staszewski <t...@p...fm> wrote:
    > Wytłumacz mi co ma do tego lokata overnight? Przy lokacie overnight
    0 - dzień założenia lokaty
    n - dzień zakończenia
    Gdy oprocentowanie liczone jest od 0+1 do n bank zarabia mniej, niż gdy
    oprocentowanie liczone jest od 0 do n-1. W drugim przypadku kwota, jaka
    trafia na overnight jest większa :)

    Pozdrawiam
    Czesiu

  • 19. Data: 2002-12-09 14:21:19
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:at1u7a$ds1$1@eufemia.signoff.com.pl,
    Artur R. Czechowski <a...@s...invalid> napisał(a):

    > Gdy oprocentowanie liczone jest od 0+1 do n bank zarabia mniej, niż gdy
    > oprocentowanie liczone jest od 0 do n-1. W drugim przypadku kwota, jaka
    > trafia na overnight jest większa :)

    Mala uwaga techniczna. Overnight trwa do najblizszego nastepnego dnia
    roboczego. A poza tym czy to bedzie od 0+1 do n czy od 0 do n-1, liczba dni
    odsetkowych bedzie taka sama. Jednym zdaniem - o co chodzi przedpiszcy ?
    :-)

    Przemek

  • 20. Data: 2002-12-09 14:43:55
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@s...invalid>

    Przemek Wrzesinski <p...@g...pl> wrote:
    > Mala uwaga techniczna. Overnight trwa do najblizszego nastepnego dnia
    > roboczego. A poza tym czy to bedzie od 0+1 do n czy od 0 do n-1, liczba dni
    > odsetkowych bedzie taka sama. Jednym zdaniem - o co chodzi przedpiszcy ?
    Ten tego, namieszałem. Shame on me. Przepraszam.

    Czesiu