    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA:L WBK kabluje do BIKu o 5zl
    Date: Tue, 4 Jan 2005 13:08:29 +0100

    news:crdsfa$10q$1@news.onet.pl...

    > Eeeee? Może doczytaj zanim napiszesz?

    hy hy - na twoja opinie zawsze mozna liczyc, jak zwykle zwiezla zreszta :-)0
    no poczytalem, i np taki znalazlem 2 informacje:
    1.
    "Raport może być udostępniony wnioskodawcy ponownie, wyłącznie po
    potwierdzeniu wpłaty na rachunek BIK:...." - to w samym biku
    2.
    raport z ich dzialalnosci:
    "W tym roku BIK sprzeda bankom 6,1 mln raportów o klientach indywidualnych.
    Na sprzedaży raportów BIK zarobi w tym roku na czysto przynajmniej 8 mln
    zł.",
    (chwala sie, ze sprzedali juz ponad 10 mln informacji)

    fakt!!! - nie znam oplat do biKu - bo nie wiem gdzie mozna ja znalezc a w
    sumie nie jestem zainteresowany zbytnio (i wlasnie dlatego zapytalem o to -
    ja nie twierdzilem, ze wiem cos czego nie wiem) , ale z powyzszych
    informacji o biKu wynika ze, 1 szt informacji kosztuje "kilka zlotych" bo
    zarobek na czysto ja rozumiem jako wyliczenie zysku netto (niestety opieram
    sie na raporcie prasowym - bo nie znam innych).
    i wracajac do mojej wypowiedzi i tematu watku:
    nie wiem !! czy oplaty sa zryczltowane, wowczas przeslanie kolejnej
    informacji do biku - jednej wiecej - nie narazalo by banku na zadne
    dodatkowe koszty i mozna by od biedy zrozumiec takie postepowanie, (choc
    trudno:-) w sprawie o 5 zl czyli rownowartosci przesylki pocztowej),
    czy tez placa im (bikowi) za kazdy przyslany raport, wowczas zawiadomienie o
    kilka zlotych stawia pracownikow wbk na liscie idiotow, ktorzy za pierwsze
    maja przykazanie zaszkodzic bez wzgledu na poniesione koszty
    Dlatego tez padlo moje pytanie, a nie stwierdzenie a nawet watpliwosc, czy
    aby banki nie placa za to zupelnie, dlatego tez dochodzi do takiej
    sytuacji - jak poruszona przez autora watku.