  • 1. Data: 2009-04-23 20:05:47
    Temat: Trochę Sci-Fi. Czy w czerwcu będziemy mieć lukę ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Czy w czerwcu będziemy mieć lukę, podobną np. do tej z 11.09 ?.

    Kiedy wybuchnie III Wojna Światowa?
    http://urbas.blog.onet.pl/2,ID374662128,RS1,index.ht
    ml

    "Chińscy chłopcy w wieku do 20 lat nie będą mieli specjalnych trudności z
    ożenieniem się, gdyż tej dysproporcji po prostu nie będzie. Jedynym sposobem
    jej ustąpienia jest masowe zwiększenie śmiertelności mężczyzn. Historia zna
    na to jedną metodę. Wojnę. Chińczycy bez napięć demograficznych są
    przygotowani do 25 mln ofiar śmiertelnych wśród mężczyzn w służbie
    wojskowej. Mają już ich następców na czas pokoju. Właśnie ich pierwsze
    pokolenia wchodzą w dorosłe życie... ".

    Krzysztof Jackowski widzi kryzys w lipcu roku 2009
    http://www.youtube.com/watch?v=qXDK5qa80WE

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-04-24 09:21:22
    Temat: Re: Trochę Sci-Fi. Czy w czerwcu będziemy mieć lukę ?.
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pokolenia wchodzą w dorosłe życie... ".
    >
    > Krzysztof Jackowski widzi kryzys w lipcu roku 2009

    A co znowu przewiduje wojnę bo wg niego miała wybuchnąć już rok wcześniej to
    teraz tak jakoś popiół powinien opadać, poza tym Lepper miał powrócić do
    władzy (pewnie razem z Łyżwińskim), kryzys np. to już 2 lata prawie ciągnie
    to trudno go przeoczyć. Przewidywanie mordobicia w polityce w tym kraju to
    zaś najprostsza rzecz, ja sam mogę powiedzieć, że będą się napierdalać
    przymajmniej 100 najbliższych lat. Poza tym to słyszałem, że najlepiej
    przychodzi mu poszukiwanie trupów i przy tym powiniem pozostać.

  • 3. Data: 2009-04-24 10:21:55
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > Właśnie ich pierwsze pokolenia wchodzą w dorosłe życie... ".
    >
    > Krzysztof Jackowski widzi kryzys w lipcu roku 2009

    Czytuję czasem Urbasia i jestem pod wrażeniem jego artykułów. Zauważ, że
    dopuszcza on też pokojowe przejęcie Tajwanu przez zaszachowanie USA
    stworzonymi przez Zachód regułami. Takie coś wydaje mi się najbardziej
    prawdopodobne i miejmy nadzieję, że to sie wydarzy, a nie wersja nuklearna.
    Co by nie było, to jestem przekonany, że do końca lutego mieliśmy dopiero
    cykl A Eliotta.
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-04-25 16:06:29
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    kigam napisał:

> [...]
    > to teraz tak jakoś popiół powinien opadać, poza tym Lepper miał powrócić

    Jakieś linki?
    To chyba nowa strona.
    Swoja droga nie rozumiem, dlaczego wojna Chin miala by byc od razu z USA? Po
    co walczyc z najsilniejszym?
    Nie lepiej dogadac sie z silniejszym i dokonac rozbioru? Zobaczcie ile jest
    fajnych ziem do zabrania. Rosja, Republiki na poludnie od Rosji, Rózne
    Azjatyckie kraiki, Afryka prawie cała. Przetrzebili by muzułmanów i jeszcze
    USA by się cieszyło.

    --
    Kropla miłości znaczy więcej niż cały ocean rozumu. Blaise Pascal

  • 5. Data: 2009-04-26 04:04:38
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Swoja droga nie rozumiem, dlaczego wojna Chin miala by byc od razu z USA?

    Dlatego, że to USA są winne Chinom kupę kasy, a nie żaden inny kraj.

    > Nie lepiej dogadac sie z silniejszym i dokonac rozbioru?

    Jak Ci ktoś wisi kasę, to się z nim umawiasz i napadacie razem na
    trzeciego? ;-)
    Trochę bez sensu. Chyba raczej umawiasz się z innym silniejszym i razem
    "negocjujecie" z dłużnikiem.

  • 6. Data: 2009-04-27 08:21:26
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Baloo napisał:

    > "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Dlatego, że to USA są winne Chinom kupę kasy, a nie żaden inny kraj.

    Ale USA maja najlepsza armie. Rowna kilkunastom krajow nastepnych w kolejce.

    > Jak Ci ktoś wisi kasę, to się z nim umawiasz i napadacie razem na
    > trzeciego? ;-)
    > Trochę bez sensu. Chyba raczej umawiasz się z innym silniejszym i razem
    > "negocjujecie" z dłużnikiem.

    Wcale nie. Po prostu do tej pory silniejszy bronil slabszych. Teraz moze
    odpusci. Albo i pomoze dowalic slabszemu bez zadnych konsekwencji. Myslisz,
    ze to malo?

    --
    Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem. Owidiusz

  • 7. Data: 2009-04-27 09:01:49
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:gt3qfm$r1k$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ale USA maja najlepsza armie. Rowna kilkunastom krajow nastepnych w
    > kolejce.

    Która zależy np od satelitów, które Chińczycy potrafią zestrzelić.

  • 8. Data: 2009-04-27 09:35:40
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński napisał:

    > Która zależy np od satelitów, które Chińczycy potrafią zestrzelić.

    Jak widze sa ludzie, którzy wszystko przeliczaja na kruszce i nie da sie im
    nic powiedziec. Sa ludzie przeliczajacy wszystko na karabiny i też im się
    nie da nic powiedzieć ;)

    Ja tylko zauważyłem, że wszelkie przepowiadacze jakoś tak nudnie nie mają
    polotu i nie bior pod uwage prostszych rozwiązań i bardziej rozsądnych.
    c.n.w.

    --
    Chodźcie, znam taki fajny skrót - rzekł Mojżesz

  • 9. Data: 2009-04-27 10:05:01
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Ale USA maja najlepsza armie. Rowna kilkunastom krajow nastepnych w
    > kolejce.

    No i w ten sposób sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie - "dlaczego
    wojna między Chinami a USA" :)

    > Wcale nie. Po prostu do tej pory silniejszy bronil slabszych. Teraz moze
    > odpusci. Albo i pomoze dowalic slabszemu bez zadnych konsekwencji.
    > Myslisz,
    > ze to malo?

    A możesz rozwinąć, bo pogubiłem się już, kto w powyższym jest silniejszym,
    a kto słabszym.
    Jeśli silniejszy to USA, a słabszy to Chiny, to nadal nie przeczy to tezie,
    ze wojna może dotyczyć właśnie tych państw, a nie żadnych innych.

  • 10. Data: 2009-04-27 12:50:35
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Baloo napisał:

    > "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > No i w ten sposób sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie - "dlaczego
    > wojna między Chinami a USA" :)

    Alez ja napisalem ze jej nie będzie ;)
    Wlasnie z tego powodu lepiej zjeść coś co przeszkadza obu stronom. To się
    nazywa ustanowić nowe strefy wpływów.

> [...]
    > Jeśli silniejszy to USA, a słabszy to Chiny, to nadal nie przeczy to
    > tezie, ze wojna może dotyczyć właśnie tych państw, a nie żadnych innych.

    Może, ale pytanie czemu wszyscy wybierają jeden wariant.

    --
    Lepiej zapalić swieczkę, niz narzekać na ciemność