eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych › Re: Trickster bank [było: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POS
    TED!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Trickster bank [było: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie
    danych osobowych]
    Date: Fri, 23 Nov 2018 18:02:57 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 32
    Message-ID: <pt9bs3$52r$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <pt8loq$ocd$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <pt8q3f$r5f$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1542992579 5211 194.8.46.11 (23 Nov 2018 17:02:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Nov 2018 17:02:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.1
    X-Tagtoolbar-Keys: D20181123180257879
    In-Reply-To: <pt8q3f$r5f$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:638969
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-11-23 12:59, witrak() wrote:
    > Historia ma dalszy ciąg, choć nie o kolekcjonerach (chociaż?...).
    >
    Więcej, dalszy ciąg ma ciąg dalszy.

    Poszedłem do oddziału. Powiedziałem, że na infolinii objaśniono mi
    przyczynę dla której nie dostałem maila potwierdzającego wniosek o
    lokatę Beztroską w poniższy sposób.

    > - słyszę: Ma Pan zablokowany dostęp telefoniczny. Nie mogę
    > przywrócić dostępu elektronicznego ani powiedzieć dlaczego nie ma
    > Pan postępu telefonicznego. PROSZĘ PRZYJŚĆ DO ODDZIAŁU.

    I dowiedziałem się, że nieprawda. Nie mam dostępu bo nie mam konta
    dostępu elektronicznego. Ale byłem przy okazji lokat z lat
    2011-2013 zarejestrowany w banku (i bank ma w nosie usuwanie
    danych klientów po 5 latach - trzymać będzie i 20 lat) a z faktu,
    że nie miałem dostępu elektronicznego (a faktycznie nie miałem, co
    sprawdziłem - nie mogłem się zalogować) nie wynikało, że miałem
    prawo rejestrować wniosek jak ktoś nieznany bankowi.
    A ponieważ tak zrobiłem, więc zarejestrowałem się (system mnie
    zarejestrował...) *ponownie* i przez to w Idei jestem podwójny
    (sic!). A to oznacza, że mój wniosek nie będzie załatwiony. Nigdy.

    Przed chwilą - mimo, że poprzednia infolinka powiedziała mi, że
    mogę złożyć reklamację telefonicznie - dowiedziałem się, ze
    reklamacji złożyć telefonicznie nie mogę.

    Podejrzewam, że historia będzie miała kolejny ciąg dalszy...


    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1