eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych › Re: Trickster bank [było: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych]
  • Data: 2018-11-23 18:32:17
    Temat: Re: Trickster bank [było: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych]
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-23 18:02, witrak() wrote:> On 2018-11-23 12:59,
    witrak() wrote:
    Zadzwoniłem ponownie tym razem z zablokowaniem identyfikacji numeru.

    > Przed chwilą - mimo, że poprzednia infolinka powiedziała mi, że
    > mogę złożyć reklamację telefonicznie - dowiedziałem się, ze
    > reklamacji złożyć telefonicznie nie mogę.

    Tym razem inna infolinka powiedziała, że owszem, mogę złożyć
    reklamację, nawet telefonicznie. Nie czekałem już aż sprawdzi,
    znajdzie notatkę od poprzedniczek z call center i poprzednika z
    oddziału i powie, że jednak "niedasię".

    Myślałem, że przejadę się do LionsBanku, gdzie można założyć tę
    samą lokatę, tyle że tylko na miejscu.

    (A do Idei zwrócę się tylko z żądaniem ujawnienia posiadanych
    moich danych osobowych i ich usunięcia.)

    Ale w LionsBanku już jej nie ma - była do dzisiaj...

    witrak()