  • 1. Data: 2007-04-23 21:08:01
    Temat: [Toyota] hm
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Przelałem sobie 1KPLN na koto w Toyocie. I ... kicha. Środki własne (co
    to jest ?) 1000. Ale saldo dostępne 0 ... z kolei jak się wejdzie w
    historię, to saldo zmienia się prawidłowo. Sam nie wiem co o tym myśleć.
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 2. Data: 2007-04-23 21:20:34
    Temat: Re: [Toyota] hm
    Od: k...@s...homedns.org (Zbigniew Szalbot)

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > to jest ?) 1000. Ale saldo dostępne 0 ... z kolei jak się wejdzie w
    > historię, to saldo zmienia się prawidłowo. Sam nie wiem co o tym myśleć.

    Może to taki japoński oscylator? :)

    I co w takim razie z tą reklamą - Nigdy nie widziałem zepsutej Toyoty?

    Pozdrawiam,

    ZS

  • 3. Data: 2007-04-23 21:25:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > to jest ?) 1000. Ale saldo dostępne 0 ... z kolei jak się wejdzie w
    > historię, to saldo zmienia się prawidłowo. Sam nie wiem co o tym myśleć.

    miałem to samo, musisz do nich zadzwonic to odblokuja, maja jeszcze
    jakis problem z systemem i takie blokady sie zdarzaja...

    jak odblokuja to pozniej jest juz ok ;-)

    p.s.
    inna przyczyna moze byc taka, ze kurier nie oddal do banku kompletu
    dokumentow...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-24 05:14:03
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Przelałem sobie 1KPLN na koto w Toyocie. I ... kicha. Środki własne (co
    > to jest ?) 1000. Ale saldo dostępne 0 ... z kolei jak się wejdzie w
    > historię, to saldo zmienia się prawidłowo. Sam nie wiem co o tym myśleć.

    też widze saldo jest ale środków nie ma
    pewnie zaksiegują w nocy :)

  • 5. Data: 2007-04-24 05:16:13
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > też widze saldo jest ale środków nie ma
    > pewnie zaksiegują w nocy :)

    pospieszyłem się - nie zaksiegowali - trza bedzie do nich dzwonić, hehe

  • 6. Data: 2007-04-24 16:04:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Robert.Wicik"

    > pospieszyłem się - nie zaksiegowali - trza bedzie do nich dzwonić,
    > hehe

    nic nie pomoze - jak przelałęm do nich 11 IV i dzis tez widze wolne
    srodki zero
    nawet napisalem na ten temat wewnetrznego maila ale potem wywalilo
    mnie z systemu
    i chyba na razie mam dostęp zablokowany
    *** blad ***

  • 7. Data: 2007-04-24 16:39:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "blad"

    > nawet napisalem na ten temat wewnetrznego maila

    już poprawione, podobno taki efekt powstawał jak komuś za duzo czasu
    upłynęło do uaktywnienia konta.
    *** blad ***
    PS - przed chwilą uruchomili dodatkową witrynę "Sejf" - jest co dalej
    testować

  • 8. Data: 2007-04-24 18:14:44
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > to jest ?) 1000. Ale saldo dostępne 0 ... z kolei jak się wejdzie w
    > historię, to saldo zmienia się prawidłowo. Sam nie wiem co o tym myśleć.

    Ten typ tak ma. U mnie podobno opóźnienia w informacji o aktualnym saldzie
    na poszczególnych kontach było spowodowane przez "opóźnioną aktywację
    konta" jak ładnie stwierdzono w Pomocy Technicznej na wiadomość wysłaną
    systemem poczty wewnętrznej. Faktycznie, dzisiaj informacja o dostępnych
    środkach podawana jest prawidłowo

    IMHO fajne konto :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2007-04-24 18:15:16
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    blad napisał(a):

    > PS - przed chwilą uruchomili dodatkową witrynę "Sejf" - jest co dalej
    > testować

    Taaa.....pytanie jak tam wejść? :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2007-04-24 20:35:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk"

    > Taaa.....pytanie jak tam wejść? :)

    też w dzień się zastanawiałem jak ze strony TB kliknąłem na ikonkę
    sejf
    a parę godzin później przyszła wiadomość wewnętrzna w TB, z hasłem
    Oczywiście po wejsciu należy to hasło natychmiast zmienić
    *** blad ***