  • Data: 2002-05-28 19:16:00
    Temat: Re: To juz troche ma ale nie widzialem jeszcze na grupie
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wito" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ad01pj$2po$1@news.tpi.pl...

    > Mam już dość Twojej twórczości CTRL-C, CTRL-V. To jest grupa dyskusyjna, a
    > nie tablica informacyjna.

    od czegos dyskusje sie zaczyna. Chyba ze wolisz posty "dziala wam mBank?
    Inteligo sie dzis nie loguje" i odp - mi chodzi, a mi nie. Dle mnie posty
    AMRY sa idealna "prasowka". Szybki przeglad newsow z kraju i ze swiata.

    Rozumiem, że można zamieścić jakiegoś super newsa,
    > np: o upadku Pekao SA ;-) ale Ty człowieku wszystko co znajdziesz w sieci,
    > nawet luźno związane z tematyką grupy wpieprzasz tutaj :-\

    slonce, plaza, zimne drinki - wakacje by Ci sie przydaly ;-P

    Uffff... Jak
    > nie dasz rady zakończyć, to napisz. Wykorzystam odpowiednie funkcje w
    > kliencie newsowym. Sooory za nerwy, ale już nie mogę.

    a jak masz dosc tworczosci AMRY to machnij go na cenzurowane ;-)

    --
    JaKi