    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 14 Aug 2015 05:43:39 -0700 (PDT)
    <mq4n2a$jgb$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <mq4qu7$jgb$2@dont-email.me> <s...@p...org>
    <mqcadq$5gb$1@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <mqgfhs$kbc$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <mqkcld$kgq$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Teraz to dopiero polecą %
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 11:33:34 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > No tak. Bo życie w 40m z 30 letnim kredytem jest takie motywujące do
    > migracji :-/
    Ale czemu zakładasz że 30letni kredyt to cos złego.
    Oczywiście jak raty są na granicy zdolności kredytowej to proszenie się o kłopoty ale
    przecież nie zawsze tak trzeba
    Pewnie nie zawsze i nie wszędzie się tak da ale można kupic mieszkanie na kredyt i
    spłacać tyle ze bezpieczna poduszka finansowa zostaje.
    Ja np. w 2000roku nie bardzo miałem możliwość mieszkac z rodzicami więc kupiłem 40
    metrowe mieszkanie na kredyt.
    Mieszkanie już dawno spłaciłem, teraz wynajmuje i co miesiąc okragła sumke mam na
    czysto z tego tytułu. A dom wybudowałem w 2008 tez z pomocą kredytu ale za taką cenę
    za jaka moja znajoma również w 2008 kupiła mieszkanie na obrzeżach Krakowa
    Pomimo tego że mam kredyt nie czuję aby to była pętla na szyję.
    Czasami warto się skupic na tym aby zwiększać swoje dochody zamiast narzekać że
    kredyt to pętla na szyję. Z moich obserwacji również wynika że z rodzicami zostają ci
    co musza-czyli mało zaradne osobniki, albo tacy co im taki model pasuje. Mam w
    rodzinie takiego- całe życie z rodzicami mieszkał 5 lat temu zmarł mu ojciec, dwa
    lata temu mama. Teraz gość ma 48 lata te dwa ostatnie lata przeżył bo spieniężał
    majątek po rodzicach. Na dzisiaj całość ma już roztrwonione co tam dalej będzie robił
    to ja nie wiem ale marnie to widze.
    Też uważam że młodzi powinni się jak najszybciej usamodzielniać.