  • 1. Data: 2003-02-28 10:53:21
    Temat: [Telepekao] Blad przy przelewie
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Hej,

    Skąd się wziął taki błąd:

    Wysłałem przelew na numer rachunku 11111111-22222222,
    po czym dziś, dwa dni później widzę wpływ, moją wpłatę,
    tytułem 'błędnego numeru rachunku', tu najlepsze, z numeru:

    11111111-11111111-22222222

    ...? Na mojej liście odbiorca poprawnie zdefiniowany.

    Szy.

  • 2. Data: 2003-02-28 11:02:47
    Temat: Re: [Telepekao] Blad przy przelewie
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Szymon Nitka napisał:

    > 11111111-11111111-22222222

    Ajjj... teraz widzę że tam jakaś cyferka jest jedna
    inna... czyli dalej nic nie rozumiem :/

    Szy.

  • 3. Data: 2003-02-28 11:44:02
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Szymon Nitka napisał:

    > Ajjj... teraz widzę że tam jakaś cyferka jest jedna
    > inna... czyli dalej nic nie rozumiem :/

    I się wyjaśniło, Telepekao ma kłopoty z przelewami
    do Fortisa - w grudniu Fortis zwrócił ponad 600 przelewów
    do Telepekao, a od 1 marca przyjmuje i ręcznie księguje
    wyłącznie przelewy powyżej 50,000!

    Dramat.

    Szy.

  • 4. Data: 2003-02-28 11:49:40
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Szymon Nitka napisał:

    > I się wyjaśniło, Telepekao ma kłopoty z przelewami
    > do Fortisa - w grudniu Fortis zwrócił ponad 600 przelewów
    > do Telepekao, a od 1 marca przyjmuje i ręcznie księguje
    > wyłącznie przelewy powyżej 50,000!

    ... oczywiście - mowa o tych z doklejonym drugim
    numerem rozliczeniowym banku.

    Szy.

    PS Ale sobie sam ze sobą pogadałem ;)

  • 5. Data: 2003-02-28 11:50:14
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon Nitka wrote:

    > I się wyjaśniło, Telepekao ma kłopoty z przelewami
    > do Fortisa - w grudniu Fortis zwrócił ponad 600 przelewów
    > do Telepekao, a od 1 marca przyjmuje i ręcznie księguje
    > wyłącznie przelewy powyżej 50,000!

    Kto zawinił i na czym polegają kłopoty?

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-02-28 11:59:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Staszewski wrote:
    > Kto zawinił i na czym polegają kłopoty?

    He, he he - a jak myslisz kto mogl zawinic?
    Cos sie w nowym systemie Pekao spsulo...
    Fortis grozi, ze za jakis czas w ogole nie bedzie przyjmowal przelewow
    z Pekao SA.

  • 7. Data: 2003-02-28 12:03:57
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > He, he he - a jak myslisz kto mogl zawinic?
    > Cos sie w nowym systemie Pekao spsulo...
    > Fortis grozi, ze za jakis czas w ogole nie bedzie przyjmowal przelewow
    > z Pekao SA.

    Przecież Telepekao nie przeszło jeszcze na nowy system.
    Mam znajomego z takim tandemem to potestujemy...

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2003-02-28 12:09:04
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Tomasz Staszewski napisał:

    > Kto zawinił i na czym polegają kłopoty?

    Telepekao do przelewu wysłanego do Fortisa dokleiło
    z przodu numer oddziału warszawskiego, mimo że przelew
    był zaadresowany gdzie indziej, do innego oddziału FBPL
    w Polsce.

    Przelew wrócił, z rachunku:

    nr_fbpl_warszawa - nr_fbpl_oddzial - nr_rachunku

    Szy.