  • 1. Data: 2008-02-29 21:42:36
    Temat: Tani leasing nieruchomości
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl>

    Witam
    chcę wziąć w leasing nieruchomość o wart. ok 0,5 mln zł
    poszukuję w miarę taniego banku. Dostałem jedną propozycję ale marża 3,5 w
    zł i 3 w CHF wydaje mi się spora. Moglibyście polecić kogoś tańszego?

  • 2. Data: 2008-03-01 09:46:17
    Temat: Re: Tani leasing nieruchomości
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > poszukuję w miarę taniego banku. Dostałem jedną propozycję ale marża 3,5 w
    > zł i 3 w CHF wydaje mi się spora. Moglibyście polecić kogoś tańszego?

    Leasing nieruchomości w Gold Finance (bezpłatne spotkanie z doradcą):
    http://finanse.netwaluta.pl/goldfinance/409/2

    Leasing nieruchomości w BRE Leasing:
    http://finanse.netwaluta.pl/47/173/7/

    Leasing nieruchomości w Raiffeisen Leasing:
    http://finanse.netwaluta.pl/raiffeisenleasing/0/3/

    Możesz złożyć bezpłatnie zapytanie w każdej z firm i wybrać najlepszą
    ofertę.

    --
    Patryk

  • 3. Data: 2008-03-05 20:07:29
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl>

    Raiffaisen dał własnie marzę 3,5 w zł a 3% w CHF. GOld Finance nie pracuje
    przy 0,5 mln. Znacie może inne banki. Bre Leasing sprawdzę.