    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 14 Aug 2019 06:08:30 -0700 (PDT)
    <m...@p...waw.pl> <qh7ptq$7ni$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <qhefah$1slo$1@gioia.aioe.org>
    <5d3ae1e3$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhequ9$1kmm$1@gioia.aioe.org>
    <5d3af5ba$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <qheu6o$54a$1@gioia.aioe.org>
    <5d3b24b3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhfljm$1k73$1@gioia.aioe.org> <8...@a...kjonca>
    <8...@a...kjonca>
    <2...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <3...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <0...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <3...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    Subject: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 14 sierpnia 2019 00:33:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Ekhem:

    Nie w tym poście z 1 sierpnia, tylko we wcześniejszym.
    I to na tamten odpowiadałem - a nie na zdecydowanie inny kolejny.

    > E-e. Było to wprost napisane.

    Później, po określeniu odpowiedzi na pierwsze pytanie jako "p..nie bez sensu".
    Czy może miałem wyczytać intencję w Twoich myślach? ;P

    rozszerzyłeś pytanie, po drugie pytałeś o dziwny zestaw banków: CA, mille, citi,
    santander, inteligo (i jeszcze w innym poście o klony).
    > Bo te mi przyszły do głowy i w tych mają konta ludzie, których miałbym
    > być pełnomocnikiem.

    To specjalnie dla Ciebie zadałem pytania w milku, santanderze i kantorze aliora.
    Na kantor trzeba będzie pewnie długo poczekać - ale w stosunku do milka i santandera
    mBąk rzeczywiście zapunktował, w obu nie ma możliwości dostępu przez net do rachunków
    mocodawcy - wszystko trzeba załatwiać w oddziale, może jedynie dostać debetówkę do
    konta mocodawcy.
    Hmm, może mi to trochę utrudnić życie, jeśli wymyślą podobną głupotę z logowaniem jak
    mBąk (i chyba pocztowy i również dostałem o tym wiadomość od ing, jak do apki
    zajrzałem - ing oraz ca są takie śmieszne, że mimo pozamykanych wszystkich usług,
    zostawili mi dostęp przez net) - ale póki co mają taką przewagę, że takich głupot nie
    wymyślają ;P

    W CA to byłbyś tak miły i sam sprawdził, kontaktowanie się z nimi wymaga odmiennych
    stanów świadomości.

    I napisz w końcu, co było nie tak w inteligo - czy w ogóle nie można udzielić
    pełnomocnictwa, czy "tylko" nie ma dostępu przez net?

    jak nowy klient (albo klientem już być).
    > Cały czas mam wrażenie, że koniecznie chcesz mieć ostatnie słowo. A że
    > nie na temat ... :)

    Na temat to jest - bo choć w mBąku możesz wyklikać pełnomocnika, to tylko wtedy, gdy
    jest on już klientem. Jak nie, to trzeba do oddziału, jak wszędzie. Jedyny plus, że
    dostajesz dostęp przez net.

    Co ogólnie jest ciekawostką, że nie można mieć tego dostępu - coś takiego to by mi w
    ogóle do głowy nie przyszło, wyciągnąłeś to nieszczęście z puszki pandory ;P
    Przecież nawet popierdółka VW pozwalał na dostęp do kont mocodawcy pod loginem
    pełnomocnika - przećwiczone z teściową (razem z zakładaniem konta w jedynym oddziale
    w PL z 1,5h czekania - a jak zakładałem przez kuriera, to na kuriera czekałem
    tydzień), choć musiałem się o to udostępnienie dostępu upomnieć - kto wie, może się
    to udało jedynie dzięki mojemu niezachwianemu przekonaniu, że musi to działać.
    Teraz zasiałeś ziarno wątpliwości - i bach, dwie skuchy, w santim nie można i w milku
    nie można :(