  • 1. Data: 2002-10-10 09:48:01
    Temat: Taki news :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przegladajac wydanie PB sprzed kilku dni rzucila mi sie w oczy duza reklama
    Drukarni Skarbowej.
    Az dziwie sie, ze nikt o tym jeszcze nie napisael :)
    Otoz bedzie ona pierwsza firma/organizacja, ktora bedzie na miejscu w Polsce
    tloczyla karty Mastercard i Visa. Juz maja podpisana umowe z Master, a
    koncza z Visa.
    Co to znaczy?
    No jak dla mnie :) ze moze wiecej bankow wydawac bedzie Mastercarda?!?

    Jesli ktos ma ta relame przed oczami - bo ja raczej wynesc gazety nie moglem
    ;)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-10 10:12:55
    Temat: Re: Taki news :)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Przegladajac wydanie PB sprzed kilku dni rzucila mi sie w oczy duza
    reklama
    > Drukarni Skarbowej.
    > Az dziwie sie, ze nikt o tym jeszcze nie napisael :)

    Bylo na kartach ;-)) ogloszenie bylo tez wczesniej w GW i rzepie ;-)

  • 3. Data: 2002-10-10 18:27:29
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ao3i7a$j2d$1@news.onet.pl...

    > Co to znaczy?
    > No jak dla mnie :) ze moze wiecej bankow wydawac bedzie Mastercarda?!?

    A jakie zalety ma aktualnie MC? IMHO Visa lepsza (qrde nie przypuszczalem ze
    kiedys powiem tak jak niusy xxx ;-D)

    Ale MC zbliza sie ostatnio we wlasciwosciach do Maestro - a jak wprowadza
    Maestro kredytowe i odblokuja mo MOTOIO to bedzie mozna postawic miedzy nimi
    znak rownosci.

    --
    JaKi (ktory mimo wszystko woli AmExa od VC ;-D)

  • 4. Data: 2002-10-10 18:37:47
    Od: s...@p...onet.pl

    > Co to znaczy?
    > No jak dla mnie :) ze moze wiecej bankow wydawac bedzie Mastercarda?!?

    Tak słyszałem takie pogłoski, że kolejne banki przygotowują się
    (myślą/negocjują) wydawanie Mastercarda.

    Cześć

  • 5. Data: 2002-10-10 18:53:39
    Temat: Odp: Taki news :)
    Od: "darecheq" <b...@d...prv.pl>

    > Tak słyszałem takie pogłoski, że kolejne banki przygotowują się
    > (myślą/negocjują) wydawanie Mastercarda.

    na przykład jakie?
    d.

    --
    ###### DEKSPEDYCJA #######
    ## Agencja Podróżnicza ##

  • 6. Data: 2002-10-10 19:05:43
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > na przykład jakie?
    > d.

    Zasłyszane z różnych źródeł, nie podaje nazw bo to nic pewnego a poza tym nie
    chcę. Nie lubisz niespodzianek?

  • 7. Data: 2002-10-10 19:22:16
    Od: "darecheq" <b...@d...prv.pl>

    > Zasłyszane z różnych źródeł, nie podaje nazw bo to nic pewnego a poza tym
    nie
    > chcę. Nie lubisz niespodzianek?

    uwielbiam.
    parę dni temu napisałem do łukaszbanku z zapytaniem, dlaczego upieraja się
    przy systemie visa, skoro polacy i tak najczęściej podróżują po strefie
    euro, w której najlepsze przeliczniki sa stosowane przy europay (np
    maestro).

    pozdrawiam
    d.

    --
    ###### DEKSPEDYCJA #######
    ## Agencja Podróżnicza ##

  • 8. Data: 2002-10-14 23:31:00
    Temat: Re: Odp: Taki news :)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "darecheq" <b...@d...prv.pl> writes:

> [...]
    > przy systemie visa, skoro polacy i tak najczęściej podróżują po strefie
    > euro, w której najlepsze przeliczniki sa stosowane przy europay (np

    Fakt, trudno o lepszy przelicznik niz 1:1...
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator