  • 1. Data: 2013-03-08 12:16:27
    Temat: Tablety za lokaty w Idei - czy jest ktoś kto wziął to?
    Od: m...@g...com

    Witam

    Do tej pory byłem bardzo sceptyczny do tej oferty - ale teraz w obliczu stale w
    zasadzie co kilka tygodni spadających lokat myślę że wcale nie jest to takie głupie.
    Niedługo lokaty będą na 1 lub 2 %.

    Mam więc zapytanie czy jest ktoś kto wziął ten tablet?

    1) jak to wszystko przebiegło?
    2) kiedy dali tableta
    3) jak trzeba wpłacić pieniądze - gotówka w oddziale czy przelewem można
    4) czy rzeczywiście po 3 pierwszych miesiącach można lokatę zerwać i podziękować?

  • 2. Data: 2013-03-08 12:44:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> b...@g...co

    : lokat myślę że wcale nie jest to takie głupie. Niedługo lokaty będą na 1 lub 2 %.

    Alior 5.5%, Meritum 5%, Toyota 7%, BGZO, jakieś wołomińskie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-03-08 12:57:01
    Od: m...@g...com

    sprawdź te procenty jutro albo po weekendzie

    napisałeś stawki z dzisiaj - te banki jeszcze nie zareagowały na wczorajsze obniżenie
    stóp %

  • 4. Data: 2013-03-08 13:26:40
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-08 12:57, m...@g...com napisał(a):
    > sprawdź te procenty jutro albo po weekendzie
    >
    > napisałeś stawki z dzisiaj - te banki jeszcze nie zareagowały na wczorajsze
    obniżenie stóp %

    IdeaBank też pewnie zareaguje...

    --
    TrzyLinie

  • 5. Data: 2013-03-08 17:14:37
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2013-03-08 12:16, m...@g...com pisze:
> [...]
    > 4) czy rzeczywiście po 3 pierwszych miesiącach można lokatę zerwać i podziękować?
    ======================================
    Przed chwilą miałem rozmowę z `doradcą`.
    Wygląda to tak: 5k lokujesz na 36 miesięcy
    a nie jak mówi centrala przyduszona przez telefon 24 mies.
    na 4%/rok.! Po paru zdaniach młodziak co się zaczął golić wczoraj
    proponuje struktury. I bez przerwy TAK, TAK, TAK ? Srak. Wyszedłem.

  • 6. Data: 2013-03-08 17:16:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > IdeaBank też pewnie zareaguje...
    >
    > --
    Alior zmienil tabele, ale trzyma dalej oferte na 5,5%-4-m

    Klony juz sa nieatrakcyjne, takze moga obnizac dalej...(tylko jednodniowa
    oferta na 4,75%-8-m). WIBOR nie obniza sie juz tak gleboko jak ciecia RPP...

  • 7. Data: 2013-03-09 07:53:25
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2013-03-08 17:16, Krzysztof pisze:

    > Alior zmienil tabele, ale trzyma dalej oferte na 5,5%-4-m

    Wczoraj pan w banku powiedział mi, że od poniedziałku już 5%.

    - -

    Nika

  • 8. Data: 2013-03-10 17:05:24
    Od: "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

[...]

    Witam!
    Pytanie było: czy ktoś miał do czynienia.
    Ja miałem.
    Co prawda zakładałem lokatę w grudniu, więc i oprocentowanie było na innym
    poziomie, i do wybory był jeszcze iPad Mini.
    Sam tablet otrzymałem, zgodnie z regulaminem, po miesiącu od przelania
    zadeklarowanej kwoty na lokatę (pytanie 3: przelew).
    Odpowiadając na pytanie nr.4: g... prawda!
    Konsultanci walą w ciula. W zależności od zadeklarowanej kwoty oraz (w moim
    przypadku) wybranego modelu tableta.
    Ja nie mogę zerwać lokaty przed upływem 36 mies.
    Znaczy się, przepraszam, mogę. Tylko zostanie mi odliczona od kapitału
    wartość rynkowa tableta, która to odpowiada wysokości odsetek od lokaty za
    okres 36 mies.
    Sam kapitał jest aktualnie oprocentowany na 0.1%

    Suma sumarum, mając na uwadze aktualny dołek oprocentowania na runku, nie
    wyszedłem na tym chyba źle, problem mam tylko ze spieniężeniem cholernego
    iPada. Dużo tego na rynku...

  • 9. Data: 2013-03-10 18:09:56
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    > cholernego iPada. Dużo tego na rynku...

    Napisz co to konktretnie jest i ile chcesz,
    to będę pierwszy do wybawienia Cię z iPoda.

  • 10. Data: 2013-03-10 20:14:36
    Od: m...@g...com

    czyli zdeponowałeś 5000 tylko

    ale rozumiem że jakbym miał 55000 - to po 3 m-cach mógłbym ją zlikwidować ? tak

    aha a jak odbierasz tablet - znowu do oddziału czy może kurier przywozi?