  • 21. Data: 2014-10-10 12:31:27
    Temat: Re: Tablet od Paribasa - Wielki CHOOY
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 09 Oct 2014 21:30:37 +0200, Pete napisał(a):

    > Ilu wk.... klientów musiał mieć Citek, który miał tylko 15 iPhone-ów do
    > wygrania w konkursie na ilość operacji aplikacją mobilną ;)

    15 nagród dla najlepszych to normalny konkurs. A ogłaszanie, ze tablet jest
    "nagrodą gwarantowaną" to trochę inna rzecz...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2014-10-10 13:04:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 października 2014 12:22:29 UTC+2 użytkownik ls napisał:
    > W dniu czwartek, 9 października 2014 13:20:13 UTC+2 użytkownik mx napisał:
    > Sadzac po liczbie niezadowolonych komentarzy, wyrolowanych nie jest >przesadnie
    >duzo. Parobas moglby dokupic te brakujace tablety i problem bylby z >glowy.
    Pewnie dokupi i da tym co zechcą przejść cała ścieżkę: reklamacja/arbiter itd.
    Więc jakieś pojedyncze sztuki;)

  • 23. Data: 2014-10-10 14:58:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-10 o 12:31, Borys Pogoreło pisze:

    > 15 nagród dla najlepszych to normalny konkurs. A ogłaszanie, ze tablet jest
    > "nagrodą gwarantowaną" to trochę inna rzecz...

    Wiesz jaki płacz był? Bo się okazało, że trzeba było zrobić coś około
    1300 przelewów :D

    --
    Pete

  • 24. Data: 2014-10-10 17:31:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 09.10.2014 o 21:47, neoniusz pisze:

    > Smieszne rzeczy sie dzieja na ich FB, w komentarzach na LS i w wielu
    > miejscach. Echh... dzieci livesmartera sie dorwaly do zbierania wisni a
    > tu taki wal :D

    No "wałem" bym tego nie nazwał a raczej totalną niekompetencją ze strony
    banku, która mu raczej pozytywów nie przyniesie a wręcz przeciwnie.
    Ciekawe jak się ta sprawa skończy i czy dojdzie do etapu arbitra.

    Xenocide

  • 25. Data: 2014-10-10 18:24:52
    Od: Villgefortz <i...@g...com>

    Dają tablety wszystkim. Informacja sprzed kilku minut.

  • 26. Data: 2014-10-10 20:18:16
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 10 października 2014 13:04:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >duzo. Parobas moglby dokupic te brakujace tablety i problem bylby z >glowy.
    >
    > Pewnie dokupi i da tym co zechcą przejść cała ścieżkę: reklamacja/arbiter itd.
    >
    > Więc jakieś pojedyncze sztuki;)

    Zlamali sie - calodzienne miazdzenie jaj pomoglo.
    Maja dac tablety - pozyjemy, zobaczymy, bo teraz za grosz im nie ufam

    --
    pozdr.
    ls

  • 27. Data: 2014-10-10 20:54:42
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 10/10/2014 20:18, ls wrote:

    > Zlamali sie - calodzienne miazdzenie jaj pomoglo.
    > Maja dac tablety - pozyjemy, zobaczymy, bo teraz za grosz im nie ufam

    Tak dla porządku, aby wszystko było na grupie:
    "Szanowni Państwo,

    Sprzedaż premiowa ,,iKonta BNP Paribas z tabletem" spotkała się z bardzo
    dużym zainteresowaniem, które przerosło nasze oczekiwania. Dla części
    Klientów zapis dotyczący oferty limitowanej w regulaminie być może nie
    był wystarczająco precyzyjny, za co przepraszamy. Zarząd Banku podjął
    decyzję o zniesieniu limitu przyznawanych nagród. Oznacza to, że wszyscy
    uczestnicy sprzedaży premiowej, którzy spełnili jej warunki, otrzymają
    tablet.

    Zapewniamy, że pierwotne założenia sprzedaży premiowej nie wynikały ze
    złej woli czy intencji Banku. Zrobimy wszystko, aby taka sytuacja nie
    powtórzyła się w przyszłości. Liczymy, że zalety iKonta oraz decyzja o
    rozszerzeniu puli nagród, spełnią oczekiwania naszych Klientów i pozwolą
    na budowę trwałej relacji z Bankiem.

    Z poważaniem,
    Frederic Amoudru
    Prezes Zarządu BNP Paribas Banku Polska"
    Na livesmarterze było to ok. 18:20, ja maila dostałem dopiero teraz, o
    20:30. Czy to oznacza, że ich automat tak wolno działa? - (Ten e-mail
    został wygenerowany automatycznie. Prosimy na niego nie odpowiadać). Czy
    może muszą kontener tabletów dokupić?
    6 sierpnia otworzyłem, 400 przekroczyłem 18 września. A swoją drogą, to
    do ŁBA mi nie przyszło, że mogą brać pod uwagę termin wykonania operacji
    na które dawali 2 miesiące! Termin otwarcia to tak, bym zrozumiał.

  • 28. Data: 2014-10-11 01:40:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 54382b72$0$18091$6...@n...neostrada.pl

    > Frederic Amoudru
    > Prezes Zarządu BNP Paribas Banku Polska"

    Też mogę założyć -- w zamian za tablet. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-10-11 07:35:45
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "mx" 54382b72$0$18091$6...@n...neostrada.pl

    > Też mogę założyć -- w zamian za tablet. :)

    Nie spiesz się tak - nie powiedzieli KIEDY tej "reszcie" klientów dadzą
    - LOL
    - konto o ile pamiętam trzeba utrzymać przez rok,
    więc troche czasu mają ;)

  • 30. Data: 2014-10-11 10:36:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.10.2014 o 07:35, Waldek pisze:

    > Nie spiesz się tak - nie powiedzieli KIEDY tej "reszcie" klientów dadzą
    > - LOL
    > - konto o ile pamiętam trzeba utrzymać przez rok,
    > więc troche czasu mają ;)

    Generalnie nieźle się pogrążyli i chyba im się tego typu konkursów
    odechce, bo jak ktoś się uprze to dalej będzie cisnął zgodnie z tym co
    jest w regulaminie tej 'promocyjnej sprzedaży'. Było nie było współczuję
    osobą odpowiedzialnym, bo ostatnie kilka dni mieli niezła jazdę po
    bandzie i to bez trzymanki ;)

    Xenocide