  • Data: 2013-10-29 20:56:06
    Temat: Re: Tablet lub Kindle od GO
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Oct 2013 13:30:17 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Nazwe banku/banków podasz? Moga być te za 20zł ale chetnie o tym za 40 zł tez
    poczytam. Tylko nie jakies niszowe a te "dla mas" poproszę.

    Znam jedą osobę z dalszej rodziny, która w PKO BP płaci kilka złotych za
    konto, parę za dostęp elektroniczny, kilka za kartę i OIDP 0,7zł za każdy
    przelew (przez internet). Plus jakiś obcy bankomat. Widziałem wyciągi z 2
    miesięcy i w każdym było troszkę poniżej 30 zł opłat.

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln